marți, 14 octombrie 2014

Doza de zambete - 14 Octombrie 2014

"Campania electorala = perioada in care ti se ofera lapte si miere (mici si bere)..."
____

Martorul: a vazut tot, dar degeaba.
Expertul: nu a vazut nimic, dar stie tot.
Judecatorul: nici nu a vazut, nici nu stie, insa da sentinta.
____

Ion castiga 2000 pe luna. Sotia lui, Ileana, cheltuie 4000. Intrebare: stie Ion de existenta lui Vasile?
____

- Chelner, ce a scris clientul care tocmai a iesit in cartea de reclamatii?
- Scris? Nu a scris nimica! A lipit doar gratarul de o pagina!
____

- Lumea vorbeste ca s-a inventat un produs cosmetic formidabil care face toate femeile frumoase...
- Mie-mi spui? L-am si incercat deja.
- Serios? Am stiut eu ca e o minciuna gogonata!
____

Părinţii îşi ceartă copilul şi-l pedepsesc că a luat nota​ ​4 la geografie.
- Măi femeie, noi am certat copilul ăsta că n-a ştiut unde-i Marocul, dar noi ştim?
- Nu ştim, dar nu poate fi departe. Am la serviciu unul din Maroc şi vine cu bicicleta…
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...