vineri, 24 octombrie 2014

Doza de zambete - 24 Octombrie 2014

Un barbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe tanara lui sotie:
- Draga mea, ai mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu mi-ar fi lasat o avere impresionanta?
- Dragul meu, as fi acceptat sa iti fiu sotie indiferent de cine ti-ar fi lasat averea
____

- Mi-am facut masina zob din cauza unei albine de-a dumitale, ii spune soferul unui apicultor.
- Imi pare rau. Aratati-mi care e aia si ii arat eu!
____

El: - Nu te simti bine? Ce e cu tine?
Ea: - Nimic.
El: - E ceva ce am spus?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce n-am spus?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce am facut?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce n-am facut?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce am zis din greseala referitor la ceva ce am facut cand n-ar fi trebuit sa fac sau macar ar fi trebuit sa-l fi facut altfel si sa tin cont de sentimentele tale?
Ea: - Probabil.
____

Un motociclist loveste un pieton! Merge la el si-i zice:
- Domnule! Ce noroc aveti ca v-am lovit azi!
- Cum??? Acesta este noroc???
- Da! Eu de obicei, conduc un camion de 30 de tone!!!
____

Cateva din dorintele ascunse ale barbatului:
- Sarbatoarea de 1 Martie sa fie mutata pe 29 februarie. O data la 4 ani este suficient.
- Operatiile de marire de sani sa fie incluse in programul de asigurare de sanatate obligatoriu.
- Pentru conceperea unui copil sa fie nevoie de un barbat si 4 femei.
- Pentru simplitate, toate femeile sa aiba acelasi nume.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...