duminică, 5 octombrie 2014

Doza de zambete - 5 Octombrie 2014

- Ioane, mă, Ioane, te sun drept de la Ontario, mă!
- Așe, mă, Vasile, no care-i baiul?
- Mă Ioane, zic c-am auzit că Băsescu și-o dat demisia, mă, cum o fo' treaba asta?
- Chestie mare ce-o fost, mă Vasile! S-o trezit într-o nămiază și-o vorbit ca la război, la radiou. O zis că nu-l mai rabdă inima să vadă țara ruinată, mă Vasile, că el mere și că toți piscoșii, zăluzii și floașterii să meară numaidecât cu el.
- Așe, și?
- No, și duși or fost, mă Vasile.
- Ține-i strânși, Doamne! Și cine o rămas să cârmească țara?
- Cum cine, Vasile? Regele nost'! Țara e curată și mintenaș se rumenește iară ca o pâinișoară. Și toți merem la lucru ca la horă. Și când e horă, apăi ne-aud și țările vecine, de se minunează și-acuș mi-e că dau buzna peste noi!...
- Mă Ioane, tu-ți bați joc de mine!
- No, măi Vasile, dară cine-o început primul?!...
____

Un sef mafiot afla ca are un contabil surdo-mut care ii fura din bani. Se duce peste contabil, impreuna cu un avocat care cunoaste limbajul semnelor.
- Unde sunt milioanele pe care mi le-ai furat? il intreaba mafiotul cu ajutorul avocatului care traduce.
- Nu stiu, spune contabilul, iar avocatul traduce semnele lui.
Mafiotul scoate pistolul si il lipeste de tampla contabilului.
- Mai intreaba-l o data, zice el.
Speriat, contabilul ii face semn avocatului:
- Banii sunt ingropati in gradina din spatele casei varului meu din orasul XYZ...
- Zice ca nu ai curaj sa apesi pe tragaci! traduce avocatul.
____

Statisticile arata ca tot mai multi Romani sufera de diabet.
Inseamna ca va fi foarte greu pentru politicieni sa ne mai duca cu "zaharelul"
____

Intr-un proces de divort, judecatorul ii spune lui Bula:
– Vreau sa-i acord sotiei dumitale o pensie lunara de 500 de lei, pentru intretinerea sa si a copilului.
– Foarte frumos din partea dumneavoastra, domnule judecator, spune Bula. Din cand in cand, si eu le dadeam cate ceva.
____

Trebuie sa răspundeti repede, fără a sta mult pe gânduri și a pierde în zadar timpul cu niște întrebări atât de simple și, desigur, nu trișați.
1. Participați la o competiție de alergat și-l întreceți pe sportivul de pe poziția a doua. Pe ce poziție vă aflați acum?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Răspuns: Dacă ati răspuns – pe prima poziție – v-ați înșelat amarnic.
L-ai întrecut pe al doilea din clasament, deci i-ai ocupat poziția lui. Tu ești al doilea.
Încercați să nu greșiți la a doua întrebare:
2. L-ai întrecut pe ultimul clasat, pe ce loc te afli acum?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Răspuns: Dacă ați răspuns – penultimul – iarăși ați greșit.
Gândiți-vă cum poți să-l întreci pe ultimul, dacă alergați după el, însemnă că el nu e ultimul. Deci e imposibil să-l întreci pe ultimul. Dacă nu ati răspuns corect nici acum, se poate pune la îndoială viteza reacția inteligenței voastre.
3. Oricum ar fi… hai să vedem următoarea întrebare. Nu scrieți nimic și nu folosiți un calculator și desigur încercați cât mai rapid să răspundeți: Luați 1000, adăugați patruzeci, mai adăugați o mie, apoi 30, plus 1000, + 20, plus iar 1000 și plus zece.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Răspunsul e 5000??? Iar greșit. Răspunsul e 4100 (verificați la calculator).
Astăzi se vede că nu e cea mai norocoasă zi a dvs, dar hai să vedem poate răspundeți corect la ultima întrebare:
4. Tatal lui Mary are 5 fete: 1. Fufu 2. Fafa 3. Fifi 4. Fofo. Cum o cheamă pe a cincea fată? Gândiți-vă foarte repede…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Răspunsul e Fefe??? Nu, în nici un caz. Mai citiți odată problema.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...