joi, 16 octombrie 2014

Doza de zambete - 16 Octombrie 2014

Ion catre Vasile:
- Intreaba-ma daca ma cheama Gheorghe!
- Te cheama Gheorghe?
- Nu
____

Moşul şi baba adorau să se joace de v-aţi ascunselea. Baba dimineaţa ascundea ţuica, iar dacă până seara moşul nu o găsea, venea rândul babei să se ascundă.
____

Bula:  Păi, bine mă! 5000 de prieteni pe Facebook! 9000 de followers! Iar eu culeg via singur?
____

Fiul hacker este mustrat de catre mama sa:
- Mai pune si tu mana si sterge praful! Nu vezi ca e gros de 10 pixeli?
____

- Iubitule, suntem de doi ani împreună! Nu există "TU" sau "EU", există doar "NOI"!
- Adică vrei să zici că "NOI" am cheltuit 700 de lei pe o pereche de pantofi?
____

Ești român dacă: te atașezi emoțional de pungi și le ții pe toate într-o pungă mai mare.
____

O femeie poate ține un secret atâta timp cât nu e nimeni prin preajmă, are telefonul descărcat complet și n-are internet.
____

Alinuta: În sfârșit, bărbatu-meu și-a cerut azi scuze pentru prima dată în fața mea. A spus că îi pare rău că s-a căsătorit cu mine.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...