luni, 20 octombrie 2014

Doza de zambete - 20 Octombrie 2014

La ieşirea de la examenul de Bacalaureat, un reporter întreabă un elev:
- La ce vrei să dai după ce iei Bacul?
- La peşte... răspunde elevul.
____

Un copil îşi întreabă tatăl:
- Tati, tati, voi cum reuşeaţi să faceţi poze în parc, mai demult, atunci când aveaţi doar telefonul fix, că ăsta era legat cu un fir de perete, pe hol?
Sotia mea mi-a spus ca divorteaza, din cauza obsesiei mele pentru telenovele.
Daca ma va parasi sau nu...
Aflati saptamana viitoare!
____

- Iubitule, iti dai seama? Vom sta impreuna toata viata!
- Ei, hai... deja trecem la amenintari?!?
____

Fiindca a implinit 18 ani, un baiat negociaza preluarea masinii pentru iesiri in oras
- O sa primesti masina cand o sa iti maresti notele, o sa te apuci sa studiezi Biblia si o sa faci ceva cu tunsoarea asta oribila, ce-s cu pletele astea indreptate cu placa lu' sor'ta?
Baiatul decide sa accepte oferta si, dupa ceva timp, reincepe negocierea.
- Da, sunt mandru de tine, ti-ai marit notele, citesti din Biblie si participi la seminariile de la scoala. Dar inca sunt foarte dezamagit de tunsoare...
- Am studiat Biblia si am observat ca toti discipolii, pana si Isus, purtau parul lung, deci marii profeti ai lumii aveau mai mult infatisarea mea...
- E adevar in ce zici tu... ai observat, totusi, si cum ajungeau ei dintr-un loc in altul...?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...