marți, 21 octombrie 2014

Doza de zambete - 21 Octombrie 2014

Profesoara:
- Bulă, cum se numesc persoanele care continuă să vorbească altora, deşi e clar că cele din urmă nu mai sunt interesate de discuţie?
Bulă:
- Se numesc profesori, doamnă.
____

Bula: Aseara m-am certat cu nevasta-mea, iar apoi ea n-a vrut sa mai vorbeasca cu mine. Au fost cele mai fericite 5 minute din viata mea.
____

- De ce pica merele din pom ?
- Ca unii sa descopere legea gravitatiei !
____

Bula: Din propria experiență, dacă vreodată, vedeți cum de pe pervaz cade un cactus, lăsați-l să cadă.
____

Cumpărând o plapumă chinezeasă albastră, poți să te trezești dimineața un Avatar.
____

- Ei, cum e să trăiești în Anglia?
- Bine, m-am integrat de minune, în nici două săptămâni am reușit să învăț poloneza...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...