luni, 6 octombrie 2014

Doza de zambete - 6 Octombrie 2014

Bula: Fetele iubesc băieţii periculoşi care încalcă legea.
Atunci de ce ele nu sar pe mine atunci când folosesc software nelicenţiat?
____

REPLICI AMUZANTE DE VEDETA : Iata ca pana si majestatile sale, persoanele publice, mai scapa cate-o perla, din cand in cand. Haideti sa citim si sa ne amuzam :
Monica Columbeanu : "Uite o vaca plina cu lapte!"
Gheorghe Hagi : “Omul este o persoana umana.”
Dumitru Dragomir : “Dom’le, eu muncesc 24 ore pe zi, iar uneori chiar si noaptea.”
Viorel Catarama : “Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989.″
Gigi Becali : “M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat."
Vali Vijelie : “Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc.”
Fernando de la Caransebes : "Mi s-a spart o glanda vocala."
Viorel Lis : "Oana, ti-au cazut sfarcurile!"
Oana Zavoranu : "Oana Roman e o gogoasa infuriata si are bucurii la Pepe."
____

Doua doamne stau in bucatarie in timp ce una dintre ele pregateste pranzul pentru sotul sau.
- Wow, spuse cealalta, de cand ati inceput voi sa mancati asa mult usturoi ???
Zambind, "bucatareasa" raspunse:
- De cand sotul meu are bunaciunea aia de secretara !!!
____

Bula: Trei lucruri mă enervează la soacră-mea: tot ce zice, tot ce face şi că stă la noi!
____

Bula: M-am întâlnit aseară cu o fată care avea un papagal. Creaturii ăleia nu i-a tăcut gura nicio clipă…
Nici eu, nici papagalul n-am avut timp să scoatem o vorbă.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...