marți, 7 octombrie 2014

Doza de zambete - 7 Octombrie 2014

Dupa varsta de 50 de ani, primim cele mai mari buchete de roze: scleRoze, artRoze, osteopoRoze, nevRoze...
____

Bula: "Femeile nu stiu ce vor?" Ba da, în fiecare zi altceva !
____

Exerciţiu de simulare a unui atac terorist în Vaslui: agenţii au prevenit deturnarea unei căruţe...
____

La scoala, copiii vorbeau intre ei despre profesiile lor de vis.
- Mi-ar placea sa fiu avocat, ca sa-i pot apara pe concetatenii mei, zise unul.
- Mie mi-ar placea sa fiu parlamentar, ca sa pot elabora legi in beneficiul concetatenilor mei, zise altul.
- Eu vreau sa fiu doctorita, ca sa-i tratez pe concetatenii saraci, continua urmatorul.
- Bula, tu ce vrei sa fii? il intreaba educatoarea.
- As vrea sa fiu concetatean.
____

Bula: In cazul unui divort, nevasta-mea mi-a zis ca cica ea ar avea toate drepturile.
Deh, strambe...
____

Cateva expresii pe care le utilizeaza femeile, in general:
- Ion este un prost.
- Vasile este un prost.
- Petre este un prost.
- Toti barbatii sunt porci.
- N-am rezistat si mi-am cumparat.
- Ma iubesti?
- Cum ma iubesti?
- Cat de tare ma iubesti?
- Nu pot, sunt pe tocuri!
- O, domnule doctor, ce dragut sunteti!
- Si acum, care buton sa-l apas?
- Ce te-ai face tu fara mine?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...