joi, 2 octombrie 2014

Doza de zambete - 2 Octombrie 2014

Un mic sfat: nu spune niciodata "sunt inconjurat de prosti!" Toti vor crede ca tu esti nucleul.
____

La telefon:
- Bună ziua, cu Marcela aș vrea.
- Propune-i, poate vrea și ea.
____

Bula il intreaba pe taica-sau:
- Tata, prezervativele se rup?
- Priveste-te in oglinda!
____

S-a descoperit punctul slab al lui Chuck Norris: Analiza matematica.
El, practic, nu cunoaste limitele.
____

Un veterinar si un medic.
- Vi s-a intamplat sa aveti vreun caz de malpraxis?, intreaba medicul.
- Am dat un medicament gresit unui cal, odata, si a trebuit sa il impusc...
- Atunci eu am noroc: pacientul pe care l-am tratat gresit a murit de la sine!
____

In Romania nu va fi niciodata criza alimentara.
Drumurile sunt ṣvaiṭer, Justitia varza, politicienii de cacao si populaṭia bananiera.
____

Este stiintific dovedit ca daca pui urechea la piciorul cuiva, vei auzi:
- Ce faci la piciorul meu?
____

Din jurnalul unui detinut:
"Celula e foarte stramta. Suntem nevoiti sa stam in pat supraetajati."
____

La bar:
- Doriti ceva ?
- Da, parola Wi-Fi
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...