sâmbătă, 1 decembrie 2012

Zambete de iarna - 1 Decembrie 2012

Un tip divortat o intalneste la o petrecere pe fosta nevasta impreuna cu noul ei sot.
Dupa cateva pahare, se duce la noul tip:
- Si... cum e sa folosesti marfa la mana a doua?
La care celalalt ii raspunde:
- Nu este chiar asa de rau , dupa primii 5 cm este nefolosita !
____

- Dragul meu, iti amintesti de Sharon Stone in "Basic Instinct", cand in sectia de politie isi pune picior peste picior?
- Bineinteles ca da.
- Deci, imbecilule, de ea iti amintesti. In schimb, de faptul ca trebuie sa cumperi paine in casa ai uitat, da?!
____

"Ce se mai aude cu sfarsitul lumii? Caci am o dilema....sa-mi cumpar ghete de iarna sau nu?"
____

Un om a fost numit erou pentru ca a salvat o femeie de la viol. Fiind intrebat cum a reusit, acesta a raspuns: simplu, am convins-o!
____

O femeie se chinuia sa faca sa curga ketchup dintr-o sticla. In timp ce se chinuia, a sunat telefonul, asa ca l-a rugat pe baietelul ei de patru ani sa raspunda. "Este directorul, mama" i-a spus copilul mamei. Dupa care a adaugat: "Mama nu poate raspunde acum. Da o sticla peste cap"
____

Merge un schelet (a se citi, Bianca Dragusanu) la doctor...
Medicul:
- Acum se vine ?
____

La proces, un criminal este întrebat de către judecător:
- După ce ai furat caseta cu bijuterii, de ce te-ai întors să-l omori pe proprietar?
- Din respect pentru cuvântul scris, domnule judecător.
- Cum aşa?
- Pe casetă era inscripţionat: „A se deschide numai după moartea mea“.
____

Cateva expresii pe care le utilizeaza oricare femeie:
- Ion este un prost.
- Vasile este un prost.
- Petre este un prost.
- Toti barbatii sunt porci.
- N-am rezistat si mi-am cumparat.
- Ma iubesti?
- Cum ma iubesti?
- Cat de tare ma iubesti?
- Nu pot, sunt pe tocuri!
- O, domnule doctor, ce dragut sunteti!
- Si acum, care buton sa-l apas?
____

Matriarhat - atunci când te cerţi cu soţia, ea se întoarce cu faţa la perete si începe sa sforaie iar tu, cu lacrimi în ochi, îţi iei copiii si pleci la tata!
____

Bărbaţi, tineţi minte! Acuzând femeia de ceva, ce nu a comis, ii băgaţi in cap o idee extraordinară!
____

- Nu toate visele se îndeplinesc, de exemplu, eu când eram mic, îmi doream să mă fac bucătar, a zis Bill Gates.
____

500 femei au fost intrebate al cui sarut este mai dulce: al sotului sau al amantului? 300 au raspuns "al sotului", 200 au raspuns "al amantului". Niciuna n-a raspuns "nu stiu"!
____

Sotul se intoarce seara acasa. Sotia:
- Friptura vrei?
- Da.
- N-avem carne.
- Ok, atunci nu trebuie...
- Nu-ti place cum gatesc???
____

La politie.
- Mi-a disparut soacra.
- Au trecut 48 de ore?
- Au trecut 48 de zile.
- De ce nu ati venit mai repede?
- Nu-mi venea sa cred ce noroc am!
____

Sfârșitul lumii se amână. Fuego se mută la Chișinău!
____

Anul acesta poporul roman nu mai sacrifica porcii in luna decembrie.
Se pare ca-i huiduie incepand cu 1 decembrie .
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...