miercuri, 26 decembrie 2012

Zambete de iarna - 26 Decembrie 2012

"Vizavi de mine locuieşte o distinsă doamnă profesoară de pian, văduvă. O mai ajut cu mici reparaţii prin casă şi mai fac şi eu un ciubuc.
Are o singură fată – Anaysa, o frumuseţe latino, cu păr buclat căzând pe umeri în valuri de culoarea castanei bătând uşor în ruginiu, buze brune, sâni pere – model internaţional, locuieşte în California. Am visat mereu s-o cunosc, deşi ce şanse ar putea avea un seralist cu nici doi ani făcuţi la Psihologie, care împuşcă banul la o firmă de curier?
A venit în ţară taman cu două zile înainte să ningă. Şi-a închiriat o maşină şi a parcat-o lângă bloc, înghesuindu-mă. Mi-a plăcut asta.
Când am văzut că ninge, am simţit că am o şansă: dacă se va înzăpezi, voi fi acolo să o ajut! Chiar aşa s-a întâmplat, când a ieşit frumoasa latino dimineaţă la maşină, şi-a pus mâinile în cap. Un adevărat Everest crescuse acolo unde ieri lăsase o buburuză de Peugeot. M-am prezentat cu lopata în mână, Anaysa a zâmbit fraged, muşcându-şi buzele brune şi clipind des, apoi mi-am spus „Totul sau nimic!” şi i-am şoptit la ureche:
- Ştii, visam să fii în dificultate şi eu să-ţi fiu salvatorul!
- Îmi plac bărbaţii adevăraţi, atenţi şi fini, ca tine. Îţi mulţumesc şi pentru tot ce faci pentru mama! Urci să bei o cafea, să te încălzeşti după aia?
Şi a scos un genunchi din haina de blană, lăsând capul în jos, cu timiditate lucrată.
În aşteptarea liftului ne-am îngrămădit într-un colţ, aproape rupându-ne hainele de pe noi. Am deschis uşa liftului şi ne-am aruncat peste un biet copil care tocmai dădea să coboare. Copilul s-a uitat speriat, apoi a urlat:
- Doamna Anaysa, el e golanul care a coborât la 3 noaptea cu lopata şi v-a înzăpezit aşa rău maşina şi a dat şi cu ulei sub roţi!"
____

I: Cum se mai numeste ochiul atoatevazator?
R: Vânăt!...
____

Discuție pe chat, un tip încearcă să facă cunoștință cu o tipă.
Ea:
- Scrie-mi 3 cuvinte despre tine...
El:
- 25 de cm...
____

Un mic truc
Daca nu vrei sa dai cuiva numarul tau de telefon si, in același timp nu vrei sa-l ofensezi, da-i numarul de la orice spital: acolo mereu va fi ocupat.
____

- Nevasta-mea a aflat ca o insel...
- Nu-i nimic, sotia ta este o femeie puternica.
- Asta si ma sperie!
____

Definitia scotianului:
Scotianul este acea persoana, care, afland ca s-au ieftinit sicriele, se sinucide!
____

Superstitie: Daca te loveste tramvaiul lunea, la prima ora, iti merge prost toata saptamana!
____

"Suntem facuti unul pentru celalalt, tu ai banii, eu am datoriile."
____

Daca intr-adevar doriti sa va apara numele in ziar, cititi-l traversand strada.
____

I: Ce au sase picioare si un ochi?
R: Japonezii din urmatoarea generatie!
____

- Ce ochelari de soare galbeni ai, cu ce se asorteaza?
- Cu dintii!
____

La aeroport:
- Dle, aveți o problemă cu poza din pașaport...
- Ce problemă, dle? Eu sunt primul din stânga, nu mă recunoști?
____

- Bah Elvis, zice taica-su puradelului, ce note ai avut la matematica trimestru' asta? Nu cumva ramai iar corigent?...
- No bah teteo, am un 6 cu minus si-un 5 cu plus! zice puradelu', mandru.
- Si ia vezi, ce medie-ti da?
Socoteste puradelu' ce socoteste si zice:
- Aoleo!...
- Ce s-o-ntamplat, frumosule? intreaba tac-su.
- Am sfeclit-o! zise fiu-su. Mi-o dat minus 1/2!...
____

Blonda la farmacie:
- Buna ziua! Aveti cumva pastile rosii, verzi, galbene si albastre?
- Medicamentele se dau in functie de boala avuta, domnisoara!
- A, nu, nu, nu! Eu sunt sanatoasa tun dar vreau sa-mi redecorez dulapiorul de la baie!
____

- Ia-mă de soţie şi voi împărţi cu tine şi bucuriile şi necazurile.
- Dar n.am nici un necaz.
- Acum nu, dar când vom fi împreună o să ai.
____

Adesea barbatii se imbata si incep sa spuna povesti despre ei insisi. Daca n-ar avea aceasta calitate, nu am avea legende, mituri si basme.
____

- Mama, ma doare burtica, - se plange fetita.
- Este din cauza ca toata ziua nu mananci nimic. Stomacul e gol si de asta te doare.
- Acum inteleg de ce te doare mereu capul...
____

Sotul isi uita telefonul acasa.
Cand s-a intors acasa,a gasit doua mesaje pe telefon:
- De la amanta: ''Dragul meu, iubitul meu, mi-e dor de tine si nu ma simt prea bine...''
- De la sotie: ''Nu-ti face griji, dragul meu. Am sunat-o eu, se simte mai bine...''
____

Mubarak moare si in rai se intalneste cu Abdel Nasser si Anwar El Sadat.
Ei il intreaba:
- Otravit? Executat?
Mubarak:
- Nu, Facebook.
____

In ziua de azi, numai Google te intelege din jumatate de cuvant!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...