joi, 6 decembrie 2012

Zambete de iarna - 6 Decembrie 2012

Dacă ceri ajutor şi multă lume ţi-l oferă, acceptă-l doar pe cel din partea oamenilor! (Iosif Lupu)
____

"Am veşti proaste,", îmi spuse doctorul, "ai cancer şi Alzheimer."
"Oh, păi, sunt veşti bune," îi spun eu, "bine că n-am cancer!"
____

"Un prieten de-al meu mi-a zis că pot veni la nunta lui doar dacă voi fi însoţit de cea mai drăguţă persoană din lume. Aşa că am venit singur!"
____

Fantomele sunt de fapt rezultatul faptului ca Chuck Norris omoara oameni mai repede decat poate Moartea sa ii proceseze.
____

Anul trecut i-am cerut Moşului să-mi aducă pe cea mai drăguţă persoană din lume. A doua zi m-am trezit într-o cutie!
____

"Vecinii mei, manelişti, au ascultat muzică la maximum toată noaptea.
Vă spun sincer, nici voi nu cred că puteaţi să dormiţi.
Doamne, ce sistem am!!"
____

Micul Bulă întorcându-se din vacanță de la bunici oficial a declarat:
- Mamă, tată, nu este adevărat că vacile dau lapte… laptele e stors cu forța din ele.
____

Un tip, intrand in blocul lui, vede pe altul iesind in pielea goala:
- Ce faci domnule? De ce iesi in pielea goala pe strada?
- Pai, daca ai venit acasa mai devreme!
____

- Dacă şefu' nu-şi retrage cuvintele, plec de la firmă.
- Ce-a zis?
- Să plec de la firmă.
____

Ganduri femeiesti
- Nu sunt instabila, sunt flexibila emotiv.
- Nu am nevoie de alcool ca sa ma enervez, pot si fara.
- Nu trebuie sa citesc instructiunile de folosire, apas toate butoanele si imi dau seama cum functioneaza aparatul.
- Cel mai frumos cuvant: shopping.
- Nu am grasimi, ci pernite erotice.
- Sa uit ca ai gresit? Crezi ca am Alzheimer??
____

- Un preot si un politist erau impreuna pe strada.
La un moment dat vad doi indivizi care se bateau cu cutitele.
Politistul da sa mearga sa ii desparta, dar preotul il opreste zicand:
- Stai, mai! Lasa-i sa termine si apoi unul este al tau si unul al meu.
____

Nu este adevarat ca barbatii nu pot face mai multe lucruri deodata in acelasi timp!
De exemplu, astazi am vazut un tip care vorbea la telefon in timp ce zbura prin parbriz.
____

Barbatii nu au nevoie de ghilotina ca sa-si piarda capul. O fusta e de ajuns.
____

In casnicie exista foarte multe plusuri, dar trebuie sa te obisnuiesti cu ele!
____

- De ce pe masina de politie scrie “112″?
Răspuns:
- Sa stie cum sa se bage politaii in masina adica: 1 la volan, 1 in dreapta si 2 in spate.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...