miercuri, 19 decembrie 2012

Zambete de iarna - 19 Decembrie 2012

Doi fraţi care trăiau în gospodării alăturate au avut un conflict. A început cu o mică neînţelegere şi a luat amploare până când s-a produs dezbinare între cei doi. Totul a culminat cu un schimb de cuvinte dure, urmate de săptămâni de linişte.
Într-o dimineaţă, cineva a bătut la uşa fratelui mai mare. Când a deschis uşa a văzut un bărbat cu unelte de tâmplărie.
"Caut de lucru pentru câteva zile, a zis străinul. Poate aveţi nevoie de mici reparaţii aici, în gospodărie, eu v-aş putea ajuta".
"Da, a zis fratele mai mare. Am ceva de lucru pentru dumneata. Vezi acolo, pe partea cealaltă a râului, locuieşte vecinul meu. Mă rog, de fapt este fratele meu mai mic. Vreau să construiesc un gard de doi metri înălţime, nu vreau să-l mai văd.
Eu plec la câmp, la treburile mele, dar aş vrea ca până mă întorc diseară, dacă se poate, să fie gata".
Tâmplarul a muncit mult, măsurând, tăind, bătând cuie. Aproape de asfinţit, când s-a întors de la câmp fratele mai mare, tâmplarul tocmai terminase treaba. Uimit de ceea ce vede, fermierul a făcut ochii mari şi a rămas cu gura căscată.
Nu era deloc un gard de doi metri. În locul lui era un pod care lega cele două gospodării peste râu.
Tocmai în acel moment vecinul lui, fratele cel mic, venea dinspre casa lui şi, copleşit de ceea ce vedea, şi-a îmbrăţişat fratele mai mare şi i-a spus:
"Eşti un om deosebit, să te gândeşti tu să construieşti un pod aşa de frumos după tot ce ţi-am spus şi ţi-am făcut!
Iartă-mă, frate!"
Şi s-au iertat.
Tâmplarul, văzându-şi treaba terminată, începu să-şi adune uneltele ca să plece într- ale sale.
"Aşteaptă, stai, i-a zis fratele cel mare. Mai stai câteva zile. Am mult de lucru pentru dumneata".
"Mi-ar plăcea să mai rămân, a spus tâmplarul, dar mai am multe poduri de construit."
"OAMENII CONSTRUIESC PREA MULTE ZIDURI SI PREA PUTINE PODURI " (Isaac Newton).
____

In lipsa de alternative, o blonda este judecata dupa haine!
____

Baiatul: Nu pot merge la scoala azi.
Tatal: De ce nu?
Baiatul: Nu ma simt bine...
Tatal: Unde nu te simti bine?
Baiatul: La scoala!
____

Un tip si o tipa mergeau pe strada, cand o femeie frumoasa trece pe langa ei.
- Oare cati ani sa aiba femeia asta? intreaba el
- Pai, daca eu am 25, ea are undeva la 33-34!
- Eu nu cred ca are mai mult de 27-28!
- Regret sa te dezamagesc, dar eu stiu ma bine! Am fost colege de banca!
____

- Am auzit ca sunt probleme cu nunta!
- Da, oarecum! Eu vreau o rochie lunga, alba, cu voal si ...
- Si el ce ar vrea, sa porti voal negru la nunta?
- Nu, el nu mai vrea sa se insoare!
____

- Bula, tu garantat o sa iei o nevasta bogata si proasta!
- Cum asa, tata?
- Pai tu nu ai lua decat una bogata si pe tine nu te-ar lua decat una proasta!
____

"Paradoxul maternitatii
Ma intreb, oare cuplurile astea care au o gramada de copii, cand naiba au mai avut timp sa faca sex?"
____

O tipa isi suna prietenul:
- Gata. Totul s-a terminat!
- Dar de ce? Noi ne iubim...
- Am auzit. Stiu totul. Vorbeai cu cineva la telefon si spuneai ca şase luni ai avut papiloma biocelatum ...
- Cichlasoma! Cichlasoma biocellatum!
...- Şi sifilitus labio.
- Labio Frenatus!
- Sam, eu îmi doresc copii! Iar de boli venerice nu am nevoie!
- Gata! In prezenta blondelor nu mai vorbesc despre pesti de acvariu
____

- Aţi reţinut numărul maşinii care v-a lovit?
- Nu.
- Atunci, de ce ziceţi c-a fost soacra dvs.?
- Ştiţi, ea rîde rar, da‘ şi cînd rîde...
____

"Imi vine sa rad cand oamenii imi spun ca sotia mea s-a casatorit cu mine doar pentru bani.
Daca ar vedea ei ce privire iubitoare imi arunca in fiecare seara, inainte de a inchide usa dormitorului ei..."
____

- Cum te-ai hotarat sa-i dai fata lui Nae, stiu ca nu-l suporti?
- Si ce pedeapsa mai mare stii tu decat sa-i fie nevasta-mea soacra?
____

- Chelner, nu valoreaza cine stie ce vinul vostru!
- Domnul se insala, o sa vada imediat nota de plata!
____

I: Care e diferenta dintre un antinevralgic si o soacra?
R: Antinevralgicul iti IA durerile de cap.
____

Distinsă Domnișoară,
Am văzut pozele tale de pe Facebook și m-am hotărât. De sărbători o să primești niște hăinuțe și un manual de gramatică...
Cu drag,
Moș Crăciun
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...