vineri, 28 decembrie 2012

Zambete de iarna - 28 Decembrie 2012

Doi studenţi, colegi de cameră:
- Ştii care-i diferenţa între un prosop de baie şi hârtie igienică?
- Nuuuu...
- Ahaaa, deci tu te ştergi la fund cu prosopul meu?!!!
____

- Tată, ştii, am o problemă cu diriginta mea...
- Ei, dragul tatei, stai liniştit, nu există probleme fără soluţii, munceşte mai mult, acordă mai mult timp învăţatului, fii mai atent la ore şi totul se va rezolva!
- Nu cred, tată...
- De ce?
- Pentru că astăzi s-a apropiat diriginta de mine şi mi-a şoptit că e în luna a doua de sarcină...
____

"Azi m-am convins din nou cât de dăunător este să fumezi. M-am dus la bucătărie să fumez, iar soţia mea făcea mâncare. M-a pus să curăţ cartofi!"
____

Fuego e dezamagit ca impodobitul bradului nu este proba olimpica.
____

"Buna ziua, doriti un cadou pentru sotie sau va dau ceva mai scump?"
____

Doi copilaşi petrec noaptea la bunicii lor. Când vine ora de culcare, cei doi îngenunchiază lângă pat pentru a-şi spune rugăciunile, iar cel mai mic începe să se roage, ţipând cât îl ţin pe el plămânii:
- Mă rog pentru o bicicletă nouă, mă rog pentru un nou nintendo, mă rog pentru un nou telefon…
- De ce ţipi aşa, îl întreabă fratele mai mare înghiontindu-l. Dumnezeu nu e surd!
- Nu, dar bunica este.
____

- Cat ti-au dat ?
- 20 de ani !
- Pentru ce ?
- Pentru o gaina !
- Cum asa ?
- A scurmat, a naibii, si a dezgropat-o pe soacra-mea din fundul gradinii !!
____

- Dragă, eu l-am numit pe fiul nostru Durex.
- Tu ești un tâmpit.
- Tâmpit, dar măcar stiu sigur cine e vinovat.
____

- Ieri seara am avut-o pe bunica la masa!
- Noi am avut un curcan.
____

Cum iţi dai seama că vin sărbătorile de iarnă în România?
Simplu, atunci când:
- Leru-i Ler;
- autorităţile sunt luate prin surprindere;
- PROTV-ul transmite pentru a nu stiu cata oară seria "Home Alone";
- Bănică Jr. are concert la Sala Palatului;
- reîncep reportajele despre revolutia din '89;
- se golesc rafturile din hypermarketuri si supermarketuri;
- orice costă măcar dublu;
- mama lui Fuego împodobeşte bradul;
- LUXTEN împodobeşte restul...;
- Bucureştiul este invadat de aşi ai volanului din TR, CL, GR, IL, DB etc.;
- toate panaramele din showbiz cântă despre nămeţi;
- reporterii transmit de sub nameti;
- românul se pregăteşte să sărbatorească "aşa cum se cuvine".
____

Apocalipsa...
Si iarasi nimeni n-a ghicit.
Marele premiu a fost reportat!
____

- Cum îi merge fiicei dv. în noua sa căsnicie?
- Este mulţumită de toate. Dacă n-ar fi soţul, ar fi chiar fericită!
____

De ce există și formă de plural pentru „singur/ă”?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...