luni, 24 decembrie 2012

Zambete de iarna - 24 Decembrie 2012

- Ce are capul roşu, ochii negri şi stă ghemuită sub masă?
- O roşcată care ştie bancuri cu blonde.
- Ce are capul galben, stă la masă şi bea cafea?
- O blondă fără simţul umorului.
____

O viata-ntreaga l-am considerat pe Gheorghe gay, pan-am realizat ca lui ii plac fetele cu kuru zvelt, nu alea care seamana cu Roosevelt..!
____

- Fiule, mi-o zis o pasarica ca tu te droghezi... e adevarat ?
- Tata, tu vorbesti cu pasarile si tot eu ma droghez ?
____

Se intoarce sotul mai devreme acasa, deschide usa la dormitor, cand vede un tinerel in pielea goala care se scoala de langa ,,doamna" si sare iute pe geam.
- Ce a fost asta, nevasta?
- Ce sa fie? Generatia din ziua de azi: nici mie ,,mersi", nici tie ,,pardon"!!!
____

Sfat de la Oana Roman despre cum să vă protejați de gerul de-afară: „Mai puneți 100 de kg pe voi!”
____

Eterna intrebare e femeilor: ce sa mai mananc ca sa slabesc?
____

Viorel Lis, a recunoscut ca a avut o copilarie frumoasa si deosebita alaturi de faraonul Tutankamon .
____

- Mamă, mamă! Bradul arde!
- Nu arde, ci luminează.
- Mamă, mamă, perdelele luminează.
____

- Dragule, tu așa de tare mă iubeai cândva... ce s-a întâmplat?
- Asta era cu 80 de kilograme în urmă.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...