joi, 13 decembrie 2012

Zambete de iarna - 13 Decembrie 2012

La aparatul Guvernului vine sa se angajeze un tanar:
- Ce stiti sa faceti?
- Nimic.
- Aceste posturi sunt deja ocupate.
____

Femeile sunt sexul slab, insa sotiile nu intra in aceasta categorie!
____

Anunt intr-o institutie: "In caz de incediu, parasiti cladirea inainte de a comenta despre asta pe Facebook!"
____

O călătorie lungă începe cu cuvintele: hai pe aici, că știu o scurtătură.
____

Pacat ca toti oamenii care stiu sa conduca tara sunt ocupati sa conduca taxiuri sau sa tunda parul.
____

Cand ma uit la proba de 100 de metri, ma simt de parca as fi martor la o crima. Se aude un foc de arma si apoi niste negrii o iau la fuga…
____

Spune-i unei fete ca este frumoasa si te va crede un minut. Spune-i unei fete ca este urata si te va crede toata viata.
____

- Deci, hotul v-a furat cerceii, bratara de aur si lantisorul de la gat?
- Da, domnule politist.
- Si de ce nu ati strigat dupa ajutor?
- Riscam ca hotul sa-mi vada si dintii de aur…
____

- Gogosile sunt sanatoase?
- Pai n-am vazut pana acum vreuna bolnava.
____

Daca e sa invatam ceva din Frumoasa si Bestia, este faptul ca, atata timp cat esti un print miliardar care detine un castel, nu conteaza cum arati.
____

Cand o femeie ii spune unui barbat “Poftim?!?” nu inseamna ca l-a rugat sa repete, ci ca i-a dat o sansa sa schimbe raspunsul.
____

Barbatul care-si recunoaste greseala, atunci cand are dreptate, este casatorit.
____

Barbati, tineti minte! Femeia trebuie sa aiba atatea haine in dulap, incat amantii sa n-aiba loc acolo.
____

Cand m-am nascut am fost atat de surprinsa incat n-am vorbit un an si jumatate.
____

Cand ti-am zis ca nu poti sa imi cumperi iubirea, m-am referit la faptul ca nu ai tu atatia bani, fraierule!
____

- Dragule, sa stii ca eu am facut sex si cu alti barbati!
- Si eu!
____

- E adevarat ca in curand veti aniversa nunta de argint?
- Oarecum!
- ??????
- E nunta de argint, dar nu o aniversam, o comemoram!
____

Doua blonde povestesc:
- Draga, ieri mi-am gasit abecedarul in pod.
- Dar l-ai citit?
- Desigur! Stai un pic... Tu nu l-ai citit?!
- Nu! Eu astept sa apara filmul!
____

Nevasta-mea tocmai a avut astazi primul ei accident de masina.
Daca ma gandesc ca alaltaieri a avut doua, iar ieri trei...
____

Doi ardeleni, pe drum. Unul calca si striveste un melc.
- De ce-ai strivit biata faptura?
- N-ai vazut ca ne urmarea de 3 ceasuri?!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...