marți, 18 decembrie 2012

Zambete de iarna - 18 Decembrie 2012

Mama isi dorea un baiat, iar tata o fata. Asa s-au cunoscut.
____

Mai bine sa fii destept si sa faci pe prostul uneori, decat sa fii prost si sa faci pe desteptul!
____

I: Cum spune un surdomut ca s-a nascut in Romania?
R: Se ia cu mainile de par.
____

"Toata viata mea am avut nesansa sa ma indragostesc doar de femei fara suflet...
Urasc slujba asta pe care o am la morga spitalului."
____

Ce e rosie si strica dintii ???
- CARAMIDA
____

...și tot astăzi veți putea urmări un reportaj live de la meetingul care se va desfășura mîine
____

Sotul: Nevasta, azi sunt nervos! In maxim 10 minute vreau sa imi faci din 2 oua omleta ! Ai inteles? Si fara comentarii!!!
Sotia se duce linistita si cu zambetul pe buze la el si ii trage un ditamai sut la "oua" apoi ii spune vesela :
- Omleta e gataaaaa!!
____

Romania - tara, in care femeile au dureri de cap seara, iar barbatii dimineata!
____

O tipa suferea de nevroza si tot timpul isi rodea unghiile, facandu-le sa arate, hai sa spunem inestetic. Prietena ei, vazand acest lucru, ii spune:
- Trebuie sa te ocupi cu yoga. Este eficienta si ajuta la ameliorarea stresului.
Doua luni mai tarziu se intalnesc si vazand ca tipa are unghiile lungi si ingrijite, ii spune:
- Judecand dupa unghiile tale superbe, yoga te-a ajutat!
- Bineinteles. Acum imi rod unghiile de la picioare!
____

Fiul intreaba:
- Tata, ce este sexul?
- Momentele in care o femeie are dureri de cap!
____

"Draga redactie! Va rog sa-mi raspundeti cinstit: totusi, Mos Craciun exista sau nu? Nu de alta, dar mama imi spune ca exista, iar nevasta-mea rade ca proasta!"
____

Profesorul de gramatica intreaba:
- El nu iubeste fetele. Ce este "el"?
Bula:
- GAAAAAAAAAAAY!
____

STIATI CA....
* Oamenii nu isi pot l*nge coatele.
* Inima unei crevete este " gazduita " in cap
* Un studiu asupra 200 000 struti, timp de mai bine de 80 ani, nu arata nici un caz unde s-ar fi vazut vreun strut ascuns cu capul in nisip.
* Porcii nu sunt capabili fizic sa priveasca cerul.
* Mai mult de 50% persoane, din lumea intreaga, n-au dat niciodata si nici nu au primit vreodata apeluri telefonice.
* Daca incercati sa va retineti un stranut, puteti cauza spargerea unei vene in creier sau in ceafa si sa muriti.
* Sobolanii se inmultesc atat de repede incat in 18 luni, un cuplu de
sobolani poate avea mai mult de un milion de descendenti.
* Bricheta a fost inventata inaintea chibriturilor.
* 35% din cei care se folosesc de anunturile matrimoniale sunt deja casatoriti.
* In lumea intreaga, 23% din problemele aparatelor xerox sunt cauzate de catre cei care se aseaza pe aparat pentru a-si fotografia posteriorul.
* Pe durata medie de viata, o persoana care doarme poate inghiti 70 insecte si 10 paianjeni.
* Ca si amprentele digitale, amprenta limbii este diferita la fiecare persoana.
... si ca 75% dintre cei care citesc acest mesaj au incercat sa isi l*nga coatele.
____

La scoala:
- Bula, ia spune-mi, nu stii cine a venit ieri la mine si mi-a furat mere din gradina
- Imi pare rau, domnule profesor, da' nu prea se aude aici!!
- Aaaaaaa, nu se aude??? Atunci hai sa face schimb de locuri si pune-mi o intrebare sa vad daca e adevarat.
Bula se duce si intreaba tare sa auda toata clasa:
- Domnule profesor, nu stiti cine a venit la mine acasa saptamana trecuta si a inceput sa o pipaie pe sora-mea????
- Intr-adevar, Bula, de aici chiar ca nu se aude...
____

Intors de la vanatoare cu 2 trofee, un urs imens si un iepure, vanatorul este luat din scurt de sotie:
- Cum poti fi atat de mincinos sa spui ca tu le-ai vanat, cand niciunul nu are gauri de alice in el?
- Nu am tras. Pe iepure, dupa ce l-am prins din fuga, l-am strans de gat cu propriile mele maini.
- Si ursul a murit de frica? face ea misto de el.
- Daca ti-a povestit deja padurarul cum a fost, de ce ma mai intrebi pe mine? se indigneaza sincer marele vanator
____

"Am impachetat toate cadourile de Craciun pentru copiii mei in folie de aluminiu.
E mult mai practic si mai interesant asa, avand in vedere ca fiecare va primi cate un cartof."
____

Un tip la carciuma, catre tovarasul de pahar, care era beat mort:
- De ce nu te duci acasa?
- Am premonitia ca o mare nenorocire s-ar intampla daca m-as duce acasa acum!
- Pai, ce vezi, mai exact?
- Imi vad ca prin ceata nevasta, dupa usa, cu facaletul in mana!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...