marți, 4 decembrie 2012

Zambete de iarna - 4 Decembrie 2012

Intre doctori :
- Cum a mers operatia?
- Care operatie, nu era autopsie?
____

Doctorul viziteaza pacientii din salon:
- Si cum va merge azi, domnule Popescu?
- Rau de tot, nu mai am pofta nici de ceea ce mi-ati interzis dumneavoastra...
____

Top 42 piese interzise la radio și TV (după intervenția INMH)

Fenomene stranii la Institutul de Meteorologie și Hidrologie: reprezentanții instituției solicită CNA să interzică difuzarea la radio și TV a unei piese muzicale care, chipurile, sugerează că meteorologii mint! Este vorba de o melodie a soției lui Măruță, iar versurile incriminate sunt: „Între noi e furtună iar / Devastăm tot, ca un uragan / Ne minţim k la meteo / O fi soare, da’ nu-l vad io!“. Încurajate de gestul celor de la INMH, alte instituții din România și nu numai, precum și câteva persoane fizice, s-au trezit și ele să solicite interzicerea unor piese care ar putea sugera ceva sau, Doamne ferește, altceva. Iată lista cu melodiile care vor fi, poate, interzise. Huooo, jos cenzura!
1. LPF & FRF – S-a votat codu’ penal – Vali Sterian
2. Ministerul Educației – Țara te vrea prost – Sarmalele reci
3. Primăria sectorului 5 – Și-a luat soacră-mea cai – Dan Ciotoi și formația Generic
4. Conducerea Penitenciarului Rahova – Ți-am dat un inel – Holograf
5. ARD – Stau în unitate – Albatros
6. Serviciul de Ecarisaj al Municipiului București – Iubiți și câinii vagabonzi – Mihai Constantinescu
7. Conducerea PNL – Somn bizar – Iris
8. Ministerul Educației – Lasă-mă papa la mare – Andre
9. Președinția României – Și băieții plâng – Holograf
10. BOR – Ești îngerul meu – Direcția 5
11. CNADNR – Cine-a pus cârciuma-n drum – Romica Puceanu
12. Biroul de credite – Să nu vii iar să mă cauți – Gabriel Dorobanțu
13. Institutul de Fizică a Pământului – Shake That *** – Eminem
14. Ministerul Mediului, Pădurilor și Apelor – Pușca și cureaua lată – Traian Ilea
15. CFR – Hai vino iar in gara noastra mica – Gabi Dorobanțu
16. Mănăstirea Voroneț – Un albastru infinit – Angela Similea
17. Primăria sectorului 5 – Mama mea e florăreasă – Gabi Luncă
18. Romtelecom – Sună periculos – ASIA
19. Maternitatea Giulești – M-am născut între Carpați – Ion Dolănescu
20. Ministerul Educației – Cel mai prost din curtea școlii – Ombladon
21. Inspectoratul pentru Situații de Urgență – House of Fire – Alice Cooper
22. Ministerul Sănătății – Immigrant Song – Led Zeppelin
23. Patriarhia Română – Sympathy for the Devil – Rolling Stones
24. DNA – Trenul fără naș – Iris
25. Președinția SUA – Michelle – The Beatles
26. Casa Regală Britanică – Dancing Queen – ABBA
27. ANI – Sus în deal e-o casă – Mihai Constantinescu
28. Ministerul Administrației și Internelor – Andrii Popa – Phoenix
29. RATB - Te așteaptă un om – Dan Spătaru
30. Ministerul Transporturilor – Drumurile noastre – Dan Spătaru
31. SRI – Glasul tău l-aud mereu cum sună-n telefonul meu – Denisa și Nicolae Guță
32. FC Dinamo – Imnul Ligii Campionilor
Solicitări pe persoană fizică:
33. Monica Tatoiu – Say Something – Laurențiu Cazan
34. Mircea Geoană – We Are the Champions – Queen
35. Crin Antonescu – The Ballad of Shitalot – John Dolănation
36. Crin Antonescu – Balada lui Căcărău – Ion Dolăneanu
37. Ion Iliescu – Who Wants to Live Forever – Queen
38. Lucian Bute – The Final Countdown – Europe
39. Traian Băsescu – Mi-ai dat, Doamne, doi băieți – Nicu Jigolea.
40. Nea Nicu Văcăroiu – Mi-e sete de tine – Alb Negru feat. Ralflo & Rareș
41. Mihai Gâdea – Pumnii mei minte nu are – Florin Minune
42. Oana Roman – Vegetables – The Beach Boys
Alte cateva propuneri:
Petre Roman – Break ya neck – Busta Rhymes
Enel – Stinge lumina – Ruby
Ion Iliescu – Deschide, gropare, mormantul – Irina Loghin
Unicef – Mai tii minte, mai draga Marie – Maria Lataretu
Inmh feat primaria mun Bucuresti – Ploaia care va veni – Pasarea Colibri
Adrian Nastase – Ai grija de smenaru tau – BUG Mafia
Ion Iliescu – Forever Young – Alphaville
Nastase – You put something better inside of me – Rod Stewart
Parlament — Mama lor de hoți — Victor Socaciu
Adrian Nastase – Jailhouse dance
____

Iti place viata complicata ?
Muta-te in Romania!
____

Vitejie, onoare si curaj – trei semne distincte ale starii de ebrietate.
____

Intrebare la radio Erevan: care este deosebirea intre un popa si un pensionar?
Raspuns de la ascultatori: popa merge in fata mortului, pensionarul merge cu mortu' in fata.
____

- Ce-ti place mai mult, apa plata sau cea carbogazoasa?
- Nu conteaza, de pruna sa fie...
____

"Astăzi m-am ascuns dezbrăcat în curte la vecinul meu, și când a venit acasă, am luat-o la fugă cu hainele în mână ca să creadă că mă culc cu nevastă-sa."
____

1 decembrie se sărbătoreşte şi în secuime, sub titulatura Black Saturday, pentru că în 1918 Ungaria a avut o mare reducere de teritoriu.
____

Pe vremuri existau doar doua pozitii: vrei sau nu vrei.
____

Intr-un sat din Bihor, gradinita e in aceeasi cladire cu barul satului. Astfel copiii invata de mici ca notele se platesc.
____

Tratam cleptomania prin claustrofobie.Telefon: 112
____

"Nu stiu ce sa ma mai fac cu soacra-mea asta... S-a stricat de tot.
Cred ca trebuie s-o ingrop..."
____

Unele femei se multumesc cu :
- o simpla prietenie
- un sarut romantic
- cu momente speciale.
Pentru celelalte exista cardurile de credit.
____

Doctore, sunteţi sigur că am 27 de săptămâni de sarcină şi nu 22?
- Absolut!
- Oh, nu m-am căsătorit cu cine trebuia!!!
____

Facebook-ul e ca si frigiderul. Nu e nimic nou dar il deschizi de 5 ori.
____

- Cum iti mai merge afacerea? Se vand pistoalele si vuvuzele in magazinul tau?
- Chiar foarte bine! La fiecare vuvuzela vanduta, vecinul respectivului vine sa cumpere un pistol!
____

- Imi amintesc ca odata, demult, eu si nevasta-mea ne-am dus la mare, iar eu i-am scris numele pe plaja...ii zic unui amic.
- Ce romantic...zise el, visator. Spune-mi, ce ai scris, mai exact?
- "Aici odihneste roaba lui D-zeu, Leana. Fie-i tarana usoara!"
____

Căldura de Sf. Andrei i-a derutat pe bucureşteni: au plecat toţi spre Vama Veche
____

De sfantul Andrei, cei care îşi pun un topor sub pernă, îşi visează noaptea, următoarea victimă...
____

Primesc un mesaj pe telefonul mobil: „La mulţi ani, Andrei! Multă fericire şi realizări deosebite în viaţă. Pupici!”
Politicos, mă pun să scriu şi eu un mesaj de răspuns: „Îmi pare rău, nu mă cheamă Andrei. Probabil vă referiţi la fostul proprietar al acestui număr telefonic. Vă mulţumesc pentru urări!”
Trec cinci minute şi telefonul sună. O voce feminină la vreo 30 de ani, răguşită şi care pronunţă destul de necizelat cuvintele, trece direct la atac:
- Nu eşti Andrei?
- Nu, doamnă, nu sunt. Eu am primit numărul…
- Ce număr are Andrei acum? Tu de ce i-ai luat numărul?
- Nu ştiu ce număr are, doamnă. Înainte să-i dau în cap ca să-i fur telefonul, nu m-am gândit să-l întreb dacă are vreun număr de rezervă.
Linişte în partea cealaltă.
- Alo? Mai sunteţi acolo, doamnă?
Sunetul de ocupat umple difuzorul.
Muream de bătrâneţe şi zău dacă aflam ce mişto e uneori să fii rău!
sursa: dailycotcodac.ro
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...