sâmbătă, 15 decembrie 2012

Zambete de iarna - 15 Decembrie 2012

SMS de la sotie catre amanta:
- Dupa ce prostul nostru va adormi, hai sa mergem la barbati!
____

- Cate voturi ati avut la deschiderea urnelor, domnule deputat?
- Ce pot sa va spun...Cred ca alegerile nu au fost corecte nici de data asta.
- De ce?
- Consider ca meritam sa mi se introduca mai multe...
____

Profesoara:
- Daca cei din bancile din spate ar fi la fel de tacuti ca cei din bancile din mijloc, care dorm, atunci cei din primele banci ar putea vorbi nestingheriti la mobil...
____

O blonda se adreseaza unei brunete:
- Cine spune ca sunt inculta, face o mare eroare! De curand am fost angajata la un Centru de reactivi izopropanici nucleari cuantificati si trifazati pentru crestomatie purulenta semantica.
- Si ce faci acolo?
- Pazesc reactivii izopropanici cuantificati, pentru ca se fura ca-n hiperaglomeratiile clorofiliene angiospermice si gimnospermice perene, carora voi, brunetele, le spuneti "codru".
____

De Moş Nicolae, cei mai mulţi români au găsit în ghete un miros puternic de ciorapi...
____

Şoc la Starea Civilă! Un italian de peste 50 de ani s-a căsătorit cu o româncă de vârsta lui...
____

"Îmi zice un prieten:
- Am băgat o pungă întreagă de Lay's în gură!
- Mare brânză! Eu am băgat chiar şi patru chipsuri o dată."
____

- Ce se află între Soare şi Pământ?
- Şi.
____

"După ce m-a prins controlorul fără bilet, mi-a dat amendă și apoi m-a dat și jos din avion!"
____

Dupa deschiderea urnelor, s-a constatat: 60% USL, 30% PSD, restul Dan Diaconescu si un pic de cenusa din Elodia.
____

Ion si Gheorghe se intalnesc a doua zi dupa un chef strasnic.
Ion:
- Cum ai ajuns acasa seara trecuta,Gheorghe?
- Apai,cum sa spun...vorba ceea,mai pe langa drum,mai pe langa gard...pana la urma am ajuns cu bine.Da'tu?
- La mine s-a intamplat o chestie ciudata.Cum mergeam eu pe mijlocul drumului,deodata s-a ridicat asfaltul si m-a palit direct in frunte.Si uite asa am dormit toata noaptea in picioare...
____

La o ora tarzie de noapte suna telefonul. Raspunde sotul, asculta, apoi izbucneste:
- Si de unde ati vrea sa stiu eu asta!? Intrebati la CFR!
Si tranteste telefonul.
- Cine era ? intreba nevasta somnoroasa.
- Habar n-am! Un dobitoc intreba daca e libera calea!
____

- Mamo, zise puradelul catre ma-sa, noaptea e proasta?
- Nu stiu, da' ce-ntrebi, frumosule?
- Pai, mereu imi zice doamna invatatoare ca-s prost ca noaptea...
____

- Draga mea, vrei sa-mi luminezi ziua?
- Da!
- Da-ti foc!
____

- Pentru obezitatea dumneavoastră e nevoie doar de o ușoară gimnastică.
- Vă referiți la genoflexiuni,domnule doctor?
- Nu!E suficient să dați negativ din cap când vi se aduce mâncare...
____

USL a cerut prelungirea scrutinului cu 2 ore, ca să poată vota şi Crin Antonescu când se trezeşte
(sursa: TNR)
____

- Numele dumneavoastra?
- Ion Popescu sau Ion Iliescu.
- Nu stiti sau nu va amintiti?
- Pai, eu stiu. Doar ca maica-mea nu-i sigura.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...