miercuri, 5 decembrie 2012

Zambete de iarna - 5 Decembrie 2012

- Alo, Politia?
- Da.
- Veniti repede, un individ mi-a furat iPhone-ul si a fugit!
- Pai si dvs. de unde sunati acum?!
- De pe el, dar v-am anuntat preventiv... Vad ca se uita cam chioras la mine.
____

Afis intr-un sex shop: Revistele se rasfoiesc cu ambele maini!
____

Duminica alegerilor. Un bărbat a votat și pleacă spre casă, când acolo vede că spre biroul electoral, mâncând pământul, aleargă vecinul său:
- Stooooooop…. Unde mă te grăbești în halul acesta?
- Mă duc să mă întâlnesc cu iubita mea bunică…
- Dar ea deja de cinci ani e moartă.
- Așa am crezut și eu , dar iată că, deja a doua oară ăștia de la biroul electoral mi-au spus că, a venit, a votat și a plecat.
____

Client:
- Nu pot sa intru pe internet !!
Suport tehnic:
- Ati folosit parola corecta?
Client:
- Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic:
- Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client:
- Sase stelute...
____

- Am auzit ca ai facut o gramada de cuceriri vara asta la mare!
- Da, m-au cerut opt de nevasta!
- Si ce ai facut?
- I-am programat pe toti pe urmatorii cinci ani!
____

"Eu pe toti i-am ajutat in viata. Asa ca, acum toti imi intind o mana la nevoie.
Sa ceara..."
____

- Inculpat Vasile, de ce i-ai dat cu pumnii in cap vecinului tau Ion?
- Ca sa-i revina gatu' la loc!
- Cum asa?!
- Pai, prea si-l intindea mereu dupa nevasta-mea!...
____

Scrieti pe Google " Google gravity" si dati la "ma simt norocos/i'm feeling lucky". Cade google-ul !
____

- Alo, Pompierii?
- Da.
- Veniti repede, ca mi-a ars barbatu'!...
- Ce v-a ars?!...
- Doua palme!
____

Un antropolog le-a propus un joc, unor copii dintr-un trib african.
A pus un coș plin cu fructe lângă un copac și le-a spus că cel care va ajunge primul va câștiga toate fructele.
Când a dat startul pentru alergare, toți copiii s-au luat de mână și au alergat împreună, apoi s-au așezat să se bucure de premiu.
Când i-a întrebat de ce au alergat așa, din moment ce unul singur ar fi putut câștiga toate fructele, i-au răspuns:
Cum ar fi putut fi unul dintre noi fericit, dacă toți ceilalți ar fi fost triști?
____

Doi prieteni:
- Ce crezi ca-ti va baga Mos Nicolae in ghete ?
- Ceva ca sa nu mai duhneasca a hoit !
____

Se întâlnesc doi amici:
- Ce ești așa trist?
- Îs bolnav, nici un medic nu poate să mă ajute… mă p*ș în pat…
- Încearcă să te duci la psiholog.
Se întâlnesc peste două săptămâni:
- Ei cum, ai rezolvat problema?
- Da, acum o fac cu mândrie.
____

Există unele femei care în loc să-i facă să sufere pe mai mulţi bărbaţi, aşa cum e firesc, se concentrează asupra unuia până îl extermină. Acestea se numesc "fidele".
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...