luni, 17 decembrie 2012

Zambete de iarna - 17 Decembrie 2012

Sarea o broscuta fericita prin padure, cand intalneste o broasca ghicitoare.
- Broasca ghicitoare, imi zici si mie viitorul?
- Da. Saptamana viitoare vei face fericita o tanara frumoasa.
- Chiar asa? Ma va saruta si ma voi preface in print?
- Nu, va lua un 10 la biologie.
____

"De ce, de fiecare data cand sotia mea vede o rochie care ii place, ma intreaba pe mine daca i-o cumpar ? Toti banii pe care ii castig se duc la ea ."
____

Un barbat era judecat pentru doua crime. Judecatorul ii spune:
- Esti acuzat ca ti-ai omorat sotia in bataie cu ciocanul.
Se aude cineva strigand din spatele salii de judecata: "Nenorocitule!"
Judecatorul continua:
- Esti acuzat ca ti-ai omorat si fiica in bataie cu ciocanul!
Se aude din nou cineva strigand din spatele salii de judecata: "Nenorocitu naibii!"
Judecatorul se opreste, se uita la barbatul din spatele salii de judecata si i se adreseaza:
- Domnule, va inteleg furia si frustrarea in fata unei asemenea crime, dar va rog sa va abtineti sau va voi acuza de sfidarea curtii! Aveti vreo problema cu asta?
Barbatul se ridica si spune:
- Sunt vecin cu acest nenorocit de 15 ani, si de fiecare data cand i-am cerut in imprumut un ciocan, mi-a spus ca nu are.
____

Doctorul:
- Nu-mi place deloc cum aratati.
Pacienta:
- Ei, doctore, nici dumneata nu esti vreo frumusete.
____

- Fiica dumneavoastra, zice doctorul, are o nevroza. I-as recomanda multa distractie.
- De ce gen?
- De genul masculin!
____

Barbatul modern a rezolvat, in stilul sau, noua impartire a treburilor: ocupa-te tu de tot si eu voi face restul!
____

- Dom’ doctor, taica-meu a trait nouazeci de ani! Credeti ca am sanse sa apuc si eu aceasta varsta?
- Fumezi ?
- Nu…
- Consumi alcool ?
- Niciodata !
- Inseamna ca-ti plac femeile…
- Niciodata nu mi-am inselat sotia…
- Atunci, de ce vrei sa traiesti nouazeci de ani ?!!
____

Pentru cei care nu au inteles teoria relativitatii a lui Einstein iata mai jos un exemplu practic care ne ajuta, foarte usor, sa o intelegem:
In pat:
Este 7 dimineata, inchizi ochii pentru 5 minute si este 8:45
La serviciu:
Este 1:30, inchizi ochii pentru 5 minute si este 1:31
____

Vaca zice muuu sau nuuu?
- Eh, depinde de bou...
____

In dictatura, cineva te foloseste cum vrea.
In democratie, ai dreptul sa-l alegi pe cel care o sa te foloseasca cum vrea el.
____

Legea probabilitatii: probabilitatea ca cineva sa te privesca este direct proportionala cu prostia pe care tocmai ai facut-o.
____

Discuta sotul si sotia :
- Draga mea, ai putea sa ma anunti si pe mine cand ai tu o*gasm ?
- Dar, dragul meu, doar n-am sa te deranjez de fiecare data sunandu-te la birou doar pentru atata lucru !
____

Un om se plange amicului sau:
- De fiecare data cand stau pana mai tarziu cu prietenii la o bere-doua, atunci cand ma intorc acasa intru fara sa fac un zgomot, ma dezbrac pe intuneric, ma bag sub plapuma fara sa se auda nimic, si, totusi, nevasta-mea se trezeste imediat si incepe sa strige ca vin beat, ajung tarziu acasa si o trezesc din somn.
- Dar, prietene, tu procedezi complet gresit!
Eu cand vin tarziu si beat acasa, trantesc usa de la intrare cu putere, aprind lumina prin tot apartamentul, intru incaltat in dormitor, ma dezbrac facand galagie, sar in pat si, mangaind-o, o intreb tandru pe sotia mea:
- Draga, n-ai vrea sa ne ocupam cu ceva mai interesant?
Si de fiecare data constat ca sotia mea doarme tun!
____

Dacă simţi că soarta îţi pregăteşte un şut în fund, nu încerca să te întorci... lovitura este mult mai dureroasă!
____

"Era atat de grasa, ca a trebuit s-o incinereze de doua ori, prima oara doar s-a rumenit."
____

In ziua de azi, fidelitatea se intalneste doar in echipamentele de sunet.____

Pesimist: un optimist cu experienta.
____

Esti atat de nefolositor, ca permisul de biblioteca al Danielei Crudu.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...