luni, 10 decembrie 2012

Zambete de iarna - 10 Decembrie 2012

Unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc!
____

Daca invidia ar produce febra, intreaga lume ar fi bolnava.
____

In viata este ca si la bal mascat: cand toata lumea isi scoate masca, se duce veselia.
____

Diplomatia este arta de a spune: "Cutu, cutu. ..", pana ce apuci sa pui mana pe o piatra.
____

Exista doua tipuri de oameni: cel care spune intotdeauna ce gandeste, si cel care are prieteni.
____

Arta de a sti este sa stii ce sa ignori.
____

Este foarte placut sa descoperim partea pozitiva a tuturor lucrurilor negative, pe care nu le putem intotdeauna controla:
- Sotului care sforaie toata noaptea,
Pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva !
- Fiicei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele,
Pentru ca inseamna ca este acasa si nu pe strazi.
- Impozitelor pe care le platesc,
Pentru ca inseamna ca sunt angajat.
- Murdariei de curatat dupa o petrecere,
Pentru ca inseamna ca am fost inconjurat de prieteni.
- Hainelor care sunt putin cam stramte,
Pentru ca inseamna ca am destul de mancare.
- Umbrei mele care ma insoteste la munca,
Pentru ca inseamna ca sunt afara la lumina soarelui.
- Podelei care trebuie stearsa si ferestrelor care trebuiesc spalate,
Pentru ca inseamna ca am o locuinta.
- Tuturor nemultumirilor la adresa guvernului pe care le aud,
Pentru ca inseamna ca avem libertatea cuvintului.
- Locului de parcare pe care il gasesc tocmai la capatul parcarii,
Pentru ca inseamna ca pot sa merg si ca am fost binecuvantat cu un mijloc de transport.
- Zgomotului pe care trebuie sa-l suport de la vecini,
Pentru ca inseamna ca pot auzi.
- Gramezii de rufe de spalat si calcat,
Pentru ca inseamna ca am haine de imbracat.
- Oboselii si durerilor musculare la sfarsitul unei zile,
Pentru ca inseamna ca am fost capabil sa muncesc din greu.
- Soneriei care ma trezeste in zorii zilei,
Pentru ca inseamna ca sunt viu.
- Faptului ca toate merg din ce in ce mai prost
Pentru ca daca toate mergeau perfect, eu nu mai avem ce sa fac.
____

O blonda vorbeste cu prietena sa:
- Vreau sa infiez un copil din Anglia.
- Pentru ce?
- Cand va incepe sa vorbeasca voi invata engleza de la el!
____

Un caine, vazand pomul de Craciun, a exclamat:
- In sfarsit, au tras curent si in wc!
____

Se zice ca de Craciun va fi lansat cel mai nou hit romaneasc :
Taxi feat Fuego – Esti impodobibila
____

"Am o lene de-mi vine sa urlu!
Dar mi-e lene..."
____

- Mama, daca imi dai bani de inghetata, iti voi spune ceva interesant despre tata!
- Uite 10 lei, ce stii despre tatal tau?
- Nimic special, voiam doar sa vad cu cat se plateste barfa!
____

- Imi aduc aminte ca prin anii '70 am fost luat prizonier...povestea un batranel nepotului sau.
- Da' ce, bunicule, pe atunci eram in razboi?! intreba nepotul, mirat.
- Nu, baiete...raspunse bunicul. Atunci m-am casatorit cu bunica-ta!
____

- Unde lucreaza sotul tau?
- La serviciul de paza si protectie.
- Aha...e gardian.
- Nu, e muncitor la fabrica de prezervative.
____

Un betiv, plin de bunavointa, explica:
- Apa este un lichid incolor si insipid care se foloseste la spalatul rufelor si despre care unii spun ca se poate bea.
____

- Nu este adevarat ca bautura ucide, lipsa ei e cauza!
- Cum asa?
- Vecinul meu a avut ieri oaspeti si, cum nu avea nimic de baut in casa, a mers sa cumpere. Si cum traversa el grabit strada... l-a calcat tramvaiul!
____

În sfârșit s-a făcut lumină în cazul despărțirii dintre Jeniffer Lopez și Mark Anthony:
Cântărețul a declarat că nu mai suporta serile când J Lo îl mințea ca iese cu fetele în oraș și de fapt se ascundea în garaj și asculta, pe furiș, Fuego!
____

De "Mos' Nicolae", Oana Roman a gasit in shaorma doua ghetute...
____

"M-a invitat un prieten pe la el să vedem meciul Stelei.
Cum am intrat, el politicos, mi-a spus să mă simt ca acasă.
Mamă ce bătaie i-am tras nevesti-sii!"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...