vineri, 15 noiembrie 2013

Zambete - 15 Noiembrie 2013

O blonda la biblioteca se indreapta val-vartej catre bibliotecara si zice:
- Am o nemultumire!
Bibliotecara:
- Spuneti.
- Am imprumutat o carte saptamana trecuta si a fost O-RI-BI-LA!!!
- De ce?
- A avut mult prea multe personaje si nici o actiune!
- Ahhh, dumneavoastra trebuie sa fiti persoana care ne-a luat cartea de telefoane.
____

- Papusa, da-mi telefonul tau!
- E dragoste la prima vedere?
- Nu, e jaf la drumul mare!
____

Un cizmar fără ghete nu-i totuna cu o croitoreasă fără fustă.
____

Din jurnalul unui american vigilent:
– ora 08:00: Astăzi am prevenit un atac terorist la locul de muncă, tăind două fire suspecte.
– ora 08.05: Nu ştiu din ce motiv nu-mi funcţionează tastatura şi mouse-ul…
____

In timpul unei dezbateri la Senat, cineva din sala striga:
- Da' stingeti odata luminile alea, ca sa putem dormi si noi!
- Nu, nu! Inca nu le stingeti, nu am terminat de citit ziarul!
____

- Am conceput cu ceva timp in urma acasa la tara un mecanism complex, alimentat cu energie solara, capabil sa fabrice alimente bio.
Nimeni nu a vrut insa sa-mi patenteze inventia, sub pretextul ca n-as fi singurul care are in gradina un mar.
____

"- Iubito, viata noastra e o poveste fara sfarsit...i-am zis aseara sotiei mele.
- Ce romantic!...imi raspunse ea zambind, lasandu-si tandru capul pe umarul meu.
- Nu cred ca vom mai reusi niciodata sa terminam de platit creditele la banca, am adaugat eu."
____

Ultimele studii ale oamenilor de stiinta au aratat ca nasterea creste dramatic sansele de a muri.
____

Vaccinul universal care ar putea preveni orice formă de gripă e aproape gata. Din păcate, momentan cercetătorii nu-l pot termina, fiindcă sunt prea răciţi ca să se ridice din pat.
____

S-ar putea să fii român dacă... ai masina cu volan pe dreapta inmatriculata in Bulgaria.
____

S-ar putea să fii român dacă... ai pe langa scara blocului minimum 3 maidanezi.
____

- Am cumparat odata un tricou de la second hand si eram tare mandru de mine. Impresionant de ieftin si material 100% coton. Pana sa-mi zica un prieten ce inseamna Alcatraz, care era scris pe tricou.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...