luni, 18 noiembrie 2013

Zambete - 18 Noiembrie 2013

Se intalnesc ministrii de finante din mai multe tari sa discute despre taxe si impozite.
Primul este intrebat americanul:
- Cat este salariul minim la voi?
- 2000 de dolari.
- Cat platesc contribuabilii taxe?
- Cam 500 de dolari.
- Si cu restul de bani ce fac?
- Treaba lor! raspunde americanul.
Vine randul neamtului:
- Dar la voi, cat este salariul minim?
- 2000 de euro.
- Si taxele?
- Cam 500 de euro.
- Si ce fac oamenii cu restul de bani?
- Treaba lor! raspunde si neamtul.
La urma se intorc toti catre roman.
- Ei, voi cat aveti salariul minim?
- Aaa, e mare, cam 1000 de lei.
- Si mai platesc oamenii taxe la banii astia?
- Daaa, cam 2000 lei, raspunde ministrul de finante roman zambind multumit.
- Pai si cum fac rost de restul de bani?
- Eh, treaba lor!
____

Un cerşetor sună la o uşă şi îi deschide o gospodină iritată, cu mâinile în şolduri, pusă pe scandal:
– Ce mai vrei, bă, şi tu, ratatule?
– Păi ştiţi, dacă aţi avea nişte sticle goale de bere, pe care le-aş putea vinde…
– Arăt eu ca şi cum aş bea bere?!
– Aaa… atunci nişte sticle goale de oţet!?
____

- Mai Cristina, sotul tau este cel mai bun lucru care ni s-a putut intampla vreodata...
- Cum adica?! Ma inseala cu tine?!?!
- Ceee?! Nu, nebuno, doar ma uit la el si imi dau seama de ce n-o sa ma marit niciodata...
____

- Am impresia ca diseara noul meu prieten vrea sa-mi faca o surpriza si sa ma duca la Polul Sud... zise o blonda unei prietene.
- Nu pot sa cred...Ar face el asta pentru tine?
- Desigur. Mi-a zis chiar cu gura lui: "Diseara iti dau sa te joci cu pinguinul."
____

Andreea Tonciu a declarat ca vrea sa faca o operatie in urma careia sa slabeasca cel putin 10 kg.
Rinoplastie se numeste.
____

- Costele, nenorocitule, unde mi-ai umblat pana la ora asta? il intreba nevasta-sa Leana.
- Am asteptat sa intoarca pancarta la bar, ca scria "INCHIS", raspunse Costel, abia tinandu-se pe picioare.
- Pai si unde dracu' ai baut, daca era inchis?!
- Pai n-am zis ca era inchis, femeie, am zis ca SCRIA "inchis"!...Ca asa se vede cand te uiti dinauntru.
____

Vizitand o inchisoare din Rusia, ambasadorul american a fost socat de tipetele si strigatele scoase de cei care erau condamnati la moarte si executati. Imediat a comandat un scaun electric, ca un dar oferit de poporul american.
Dupa cateva luni, ambasadorul a vizitat din nou inchisoarea si a fost uimit sa auda strigate si urlete mai puternice ca inainte.
- Ce se intampla? - a intrebat.
Comisarul i-a raspuns:
- Da, am primit scaunul electric daruit. Va multumim, dar nu avem electricitate... si folosim lumânari.
____

Un bărbat din România şi-a pus silicoane. Acum arată exact ca femeia visurilor lui Botezatu.
____

S-ar putea sa fii roman daca... ai un loc de parcare pe trotuar pentru care te certi cu vecinii tai.
____

Cenusareasa:
- Pantoful este perfect pe piciorul meu. Cand facem nunta?
Printul:
- Asta a fost semifinala. Acum vom masura sutienul cu marimea 5.
____

- Fiica mea, mi s-a spus ca fumezi.
- Da? Pe cine n-am salutat in fata blocului?
____

- Condamnat la moarte, care este ultima ta dorintă?
- Să vizionez ultimul episod din ”Tânăr si Nelinistit”.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...