sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Zambete - 2 Noiembrie 2013

Agilitatea mentala a unei femei :
Un sot si o sotie faceau secs cu amantii lor in acelasi hotel.
Intr-o zi, barbatul cu amanta lui, iesind din hotel, da nas in nas cu nevasta-sa si cu al ei amant care intrau.
Cand s-au vazut, femeia ii striga barbatului:
- Aha, in sfarsit te-am prins, si de data asta mi-am adus si un martor !
____

Romanii, oameni incercati de-a lungul istoriei se clasifica astfel:
- optimisti: invata engleza
- pesimisti: invata maghiara
- realisti: invata sa traga cu arma
____

Băiatul: Ești cea mai frumoasă și cea mai amuzantă!
Fata: Tu vrei doar să te culci cu mine.
Băiatul: Și ești și deșteaptă!
____

Un tînăr pictor face o vizită pe la galeria unde avea expuse picturile. Ajuns acolo, i se adreseaza responsabilului:
- Ei, ce crezi, au succes lucrările mele?
- Am o veste bună şi una proastă. Să începem cu cea bună. Ieri a venit un domn şi s-a interesat de valoarea picturilor tale post-mortem... I-am explicat ce şi cum, iar tipul a venit a doua zi la prima oră şi a cumpărat toate lucrările tale...
- Şi cea proastă?
- După aceea am aflat că domnul respectiv era chiar doctorul tău...
____

O femeie merge la hipnoterapeut:
- Dle Doctor, stiti am o problema, de fiecare data când ies în oras cu vreun barbat, NU pot sa îl refuz si totul se termina cu o partida de sex si de
fiecare data, a doua zi ma simt prost de parca as fi o prostituata.
- Ok, nicio problema, o sa facem o terapie de hipnoza, o sa va aduc în stare de trans si dupa ce va veti trezi o sa puteti sa spuneti NU.
- Dvs nu m-ati înteles, eu nu vreau sa spun NU, eu vreau sa nu ma mai simt ca o prostituata!
____

Avertizare meteorologica la Londra:
Astazi se vor putea observa pe alocuri niste luminite ciudate pe cer. Nu intrati in panica! Cercetatorii nostri britanici au descoperit ca sunt doar raze de soare.
____

Curajul, fara inteligenta, e doar nesabuinta.
Curajul, fara bun simt, e doar tupeu.
____

O doamnă merge la psiholog. Acesta îi spune:
- Saptamâna viitoare vom lucra cu inconştientul.
Ea-i raspunde :
- Nu cred că soţul meu vrea sa vină...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...