sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Zambete - 23 Noiembrie 2013

- Tată, ştii, am o problemă cu diriginta mea...
- Ei, dragul tatei, stai liniştit, nu există probleme fără soluţii, munceşte mai mult, acordă mai mult timp învăţatului, fii mai atent la ore şi totul se va rezolva!
- Nu cred, tată...
- De ce?
- Pentru că astăzi s-a apropiat diriginta de mine şi mi-a şoptit că e în luna a doua de sarcină...
____

Andreea Tonciu se duse la un studio foto si zise:
- Va rog, vreti sa-mi faceti si mie o poza profil, tip portret?
- Hmmm...raspunse fotograful. Nu credeti ca ati iesi mai bine intr-una panoramica?
____

- Soacra-mea s-a suparat ca am fost prea tacut de fata cu ea la ultima vizita. De parca exista vreun prost care planuieste o strangulare cu voce tare!
____

"- Ce zici, daca as participa la Masterchief, crezi as putea castiga? imi spuse nevasta-mea aseara.
- Daca ar fi Oana Roman in juriu, poate...i-am raspuns. Ei ii place orice."
____

Intre vecine.
- Fiul meu va fi cu siguranta chelner. De cate ori il strig, spune ca vine, dar nu vine.
- Al meu va fi politician: de cate ori greseste, da vina pe altii.
____

La spitalul de nebuni sunt interzise telefoanele mobile.
De fapt, nici nu vad la ce le-ar putea folosi...Toti au deja cate un fix.
____

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar. Scoate mobilul si suna acasa. Sotia ridica receptorul.
Sotul: - Scumpo, te iubesc...
Apoi inchide receptorul. Se intoarce inapoi si intreaba:
- Cine a sunat?
- Nimeni... o prietena...
____

La Burger King, doi soţi în vârstă împart acelaşi burger şi o porţie de
cartofi. Un camionagiu se oferă să-i cumpere doamnei o porţie separată.
- Nu-ţi face griji, zice soţul, noi împărţim totul.
După câteva minute, camionagiul vede ca soţia nu a ia nicio îmbucătură.
- Chiar mi-ar face plăcere să-i cumpăr o porţie de mâncare, insistă el.
- O să mănânce şi ea, îl linişteşte soţul. Noi împărţim totul.
Mirat, camionagiul o întreabă:
- De ce nu mâncaţi?
- Printre altele, împărţim şi dantura, răspunde acru femeia.
____

- Verişorul meu îmi bagă mereu mâna în puşculiţă, ceea ce mă scoate din sărite. Într-o zi, mi-am găsit puşculiţa în frigider, cu un bilet pe ea:
"Îmi pare rău, dar mi-au îngheţat contul!".
____

Un politist se apropie de un băieţel care plânge în faţa unui chioşc de ziare.
- Ce-ai păţit?, îl întreabă el.
- "Superman" n-a mai apărut!, se lamentează puştiul.
- Mă ocup eu de asta, îl linişteşte poliţistul. Apoi strigă: Hei, Superman, ieşi afară! N-o să-ţi facem nimic!
____

Un om de afaceri indian îşi vizitează un prieten chinez internat în spital.
- "Li kai yang qi guan...", spune întruna bolnavul cu voce pierită.
Omul ar vrea să-l ajute, dar nu vorbeşte mandarină (n.r. dialect al limbii chineze).
- "Li kai yang qi guan", mai spune pacientul, apoi îşi dă duhul.
În acelaşi an, afaceristul se duce cu treburi la Shanghai şi află, în fine, ce înseamnă "Li kai yang qi guan": "Dă-te jos de pe tubul meu de oxigen!".
____

Un cerşetor spaniol vede o bunicuţă pe plajă.
- Va rog, senora, imploră sărmanul. Nu am mâncat nimic de 24 de ore!
- Perfect!, răspunde dulce bunicuţă. Acum nu va trebui să-ţi faci griji că vei avea crampe când o să faci baie în mare.
____

Melodia oficiala de Black Friday: Baga bani.
____

CAUT IUBITA !!!!!.....daca ai si tu una, pune anunt pe Mercador si poate o iau chiar pe-a ta !
____

Corneliu Vadim Tudor s-a dus de Black Friday in Harghita si Covasna pentru ca a auzit ca se fac reduceri de unguri.
____

Daniela Crudu si-a facut aparitia la Black Friday cu reduceri masive de lenjerie si haine.
____

E Black Friday si la bugetari. Si-au redus programul de lucru cu pana la 70%.
____

De Black Friday, 50 Cent sustine un concert cu 40% reducere. Pe afis apare "CONCERT 36 CENT!"
____

Black Friday, in viziunea spargatorilor de locuinte, este ziua in care pleci de acasa sa-ti cumperi televizor, iar cand te intorci descoperi ca nu-l mai ai pe cel vechi.
____

Mai multi apropiati ai lui Cabral l-au sunat de Black Friday sa ii spuna La multi ani!
____

Ce cred romanii si vedetele despre Black Friday?
1. Multi enoriasi care nu stiu cum sa sarbatoreasca Black Friday vor tine post negru.
2. Marian Vanghelie si-a pus toate audientele cu locuitorii sectorului 5 de Black Friday
3. De Black Friday, fanii lui Ruby vor stinge lumina.
4. Pentru ca multi romani habar nu au ce sa faca de Black Friday, vor taia porcul.
5. De Vinerea Neagra, Antena 1 a programat emisiuni numai cu Dan Negru.
6. Alina Plugaru cauta barbat negru pentru a sarbatori Black Friday.
7. In caz ca nu iese nimic de Black Friday, corporatistii macar se bucura ca e vineri.
____

Se preconizeaza ca dupa Black Friday va fi furtuna.
Vantul va bate cu putere, in rafale, prin buzunarele romanilor.
____

- La mine chiar a fost Black Friday. A venit soacra-mea in vizita!
____

Black Friday: Brenciu si Moga si-au cumparat doua noi scaune care se intorc. Unul cu spatele la celalalt.
____

Black Friday: Surprinzator, dar Oana Roman nu si-a comandat nimic de mancare de Black Friday. Ea isi va lua o masina. De inghetata.
____

Black Friday: Florin Piersic isi va cumpara o serie de DVD-uri cu filme mute pe care sa le dubleze cand se plictiseste.
____

Black Friday: Nutu Camataru a amenintat ca va face si el reduceri... la tacere.
____

Peste jumătate dintre părinţi verifică ce postează copiii lor pe Facebook. Nu de alta, dar poate mai învaţă şi ei ceva.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...