duminică, 24 noiembrie 2013

Zambete - 24 Noiembrie 2013

- In fiecare zi ghiveci? Nu poti sa gatesti si tu altceva?
- Am incercat, dragul meu, dar nu stiu cum se face ca de fiecare data tot ghiveci iese pana la urma.
____

Pentru unii, umorul este ca si o limba straina: fara subtitrare nu inteleg nimic!
____

Japonia:
- Nu pot să cred! Trenul a ajuns cu 10 secunde mai târziu!
România:
- Nu pot să cred! Trenul a ajuns la timp!
Ucraina:
- Nu pot să cred! Trenul a ajuns!
Burundi:
- Nu pot să cred! Un tren!
____

Daca toti barbatii sunt la fel, de ce femeile aleg?
____

- Cand eram copil, imi era frica de intuneric... Acum, cand vad factura la curent, mi-e frica de lumina...
____

Asa au aparut geto-dacii:
Se zice ca Burebista (rege, nu presedinte) avea o slujnica pe care o chema Geta si pe care o placea foarte mult, dar nu reusise sa-i faca nimic.
Intr-o zi, cand s-a intors de la un razboi cu persii (probabil, nu cu turcii cum au scris la bacalaureat copiii), a prins-o intr-un colt al palatului de la Gradistea si i-a zis: Geto-d'aci nu mai scapi nef...ta. Si asa au aparut stramosii nostri...
____

Scandalurile cu sotia referitoare la scaunul ridicat de la toaleta pot fi evitate prin folosirea chiuvetei.
____

După ce s-a împerecheat rechinul cu peştişorul de aur, a ieşit un peşte de aur care îţi îndeplineşte ultimele 3 dorinţe.
____

Bianca Dragusanu poate merge linistita pe jos, prin jungla, pentru ca animalele nu mananca plastic.
____

Daca aveti pe acasa Fifa '98 pe vreun CD, pastrati-l. Fiind ultimul an in care a jucat Romania la CM, va valora mult peste 30 de ani
____

Ghita Ciobanul apare în viitoarea reclamă la tigaia Dry Cooker: „De când folosesc tigaia asta am mai mult semnal la ea decât la Vodafone”.
____

Perle culese din CV-uri:
1. Obiectiv de carieră: sa devin cel mai tare
2. În anul 1991 am câştigat prin concurs un post de cercetare (zootehnie) la S.C. A. Turda, dar ulterior nu am fost angajat pe motiv de nefinanţare a postului de catre Institutul de la Palas Constanţa. Am rămas în continuare colaborator al S.C. A. Turda pe o perioada de aproximativ un an, aşteptările mele rămânând iluzii deşarte.
3. Aptitudini: ştiu pe calculator şi sunt serios
4. Sunt o persoană foarte loială firmei la care lucrez, vă rog sa nu le spuneţi despre CV-ul meu.
5. Obiectiv: Vreau să lucrez party time ca inspector resurse umane
6. Obiectiv: orice
7. Am făcut multi ani voluntariat pentru mama mea, deci sunt o persoană capabilă să îmi asum responsabilităţi.
8. Obiectiv de carieră: Bună ziua, dpv tehnic sunt sigur că îndeplinesc cerinţele dv. dar cu limba franceză sunt BÂTĂ.
Sursa: Realitatea
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...