miercuri, 6 noiembrie 2013

Zambete - 6 Noiembrie 2013

Dupa o partida de s*x nereusita, ea gandeste: "La d*acu', ce nasol a fost! Trebuie sa gasesc rapid ceva sa ma despart de el"...si brusc:
- Stii... eu am herpes g*nital!
- Wow! Super! Si tu?
____

Maria semana cu sora-sa Ileana. Apoi a venit si Veta, sa le ajute sa semene.
____

Un studiu recent arată că tinerii care amestecă vodca cu bere în clasa a noua, vor amesteca ciment cu nisip după clasa a douăsprezecea.
____

Vine un tip la chirurg.
- Doctore, ma doare stomacul.
- Nu-i nimic, acusi o sa-ti taiem urechile.
Se sperie tipul si pleaca la terapeut.
- Doctore, am fost la chirurg, ii spun ca ma doare stomacul, iar el mi-a spus ca trebuie sa-mi taie urechile!
- Asa-s chirurgii astia, numai de taiat sunt buni. Acusi o sa va dau o pastila si o sa cada singure.
____

In timpul unui banchet organizat de patronul unei firme, sotia acestuia il intreaba pe vecinul de alaturi:
- Aveti legaturi de afaceri cu sotul meu?
- Nu, doamna.
Atunci luati imediat mana de pe genunchiul meu.
____

Întrebată fiind care este secretul frumuseții ei, modelul consideră contraproductiv să răspundă că așa a făcut-o mă-sa.
____

- Dacă ești bărbat și ai terminat liceul, n-ai voie să folosești Internet Explorer.
____

- Câteodată nu știu dacă să țin cu omul care aleargă sau cu autobuzul care pleacă. E ca pe Animal Planet cu ghepardul și antilopa.
____

- Vand karte de gramatik. Eu meam faqt treab-a cu ea.
____

- Nu repar prizele din casă pentru că nu-mi stă-n fire.
____

Doua cuvinte cu care distrugi ego-ul unui barbat:
"A intrat ?"
Doua cuvinte cu care distrugi ego-ul unei femei:
"Nu stiu"
____

- Degeaba a avansat tehnologia. Dalmatianul meu tot alb-negru iese in poze.
____

- Cenusareaso, de ce plangi?
- Deoarece nu pot sa merg astazi la bal.
- De ce?
- Pentru ca balul este maine!
____

Profesorii au amenintat cu greva generala pentru a li se mari salariile si anunta ca nu vor mai veni la ore.
Elevii spera ca parlamentarii sa ramana indiferenti.
____

Multi barbati ar dori sa renunte la burta si sa treaca la burta electronica.
____

Sfatul lui Mărmureanu în caz de cutremur: “Nu te duci sub un obiect, ci te duci lângă un obiect, te întinzi pe jos şi aştepţi”. Păi sfatul ăsta putea să-l dea şi Alina Plugaru.
____

- De ce esti, draga, suparat?
- A sunat adineauri actualul sot al fostei mele sotii si mi-a facut scandal monstru, ca timp de zece ani, cat a durat casnicia noastra, nu am invatat-o sa gateasca o supa.
____

Soc in familia Guta: se pare ca Nicoleta nu a plecat la Bucuresti pentru un alt barbat, ci pentru cursuri de gramatica limbii romane. Familia e in stare de soc, se pare ca nimeni nu a mai incercat asta.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...