miercuri, 20 noiembrie 2013

Zambete - 20 Noiembrie 2013

Un magnat rus, cu un Mercedes ultimul racnet, este oprit in trafic de un politist. In spatele lui, mai opresc o ambulanta si o masina de pompieri.
Politistul intreaba, consternat:
- Astea pentru ce sunt?
- Las', ca va cunosc eu... Acusi incepi: "Unde ti-e trusa medicala ?...Unde ti-e stingatorul ?..."
____

- Doctore, sunt extrem de deprimat, nu mai am nici poftă de viaţă.
Ce mă sfătuieşti: să mă sinucid ori să-mi înec disperarea în băutură. Cum e mai bine ?
- Depinde cum stai cu ficatul…
____

Costică îl întreabă pe Mitică:
- Mitică, de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă?
- Pentru că m-am însurat cu femeia greşită...
____

Ion Ciobanul vorbea cu Ghita Ciobanul despre sex. Ghita Ciobanul a tras concluzia:
"Hai Ioane sa trecem la oile noastre!"
____

- Soriceii traiesc mult? il intreaba invatatorul pe Alexandru.
- Totul depinde de pisica, raspunde elevul.
____

Un papagal, in avion, catre stewardesa:
- Tu, pitipoanca, misca-te si adu-mi un suc aci!
Stewardesa executa. Papagalul:
- Tu, netrebnico, prea mic fu sucul ala, mai fa-te incoa' cu inca unul!
Stewardesa executa. Un pasager se gandeste, ce-ar fi sa incerc si eu?
- Tu, zdreanta, da' mie de ce nu imi aduci suc?
Stewardesa merge la comandant, vine ala si zice:
- Domnule, pentru ca ati vorbit nepoliticos, va aruncam afara din avion!
Papagalul:
- Mai, mai, astia care nu stiu sa zboare, cum de isi permit sa trancane cu asa cioc mare?
____

Unii barbati isi tin iubitele de mana la mall. Pare un gest romantic, dar ei stiu ca daca le-au scapat, se duc la shopping.
____

¡ɐzɐǝɾuɐɹǝp ǝʇ nu ɐɔ 'oloɔɐ ısɐl ıı ɹǝıǝɹɔ ıɐ ɐɔɐp 'ııʇunɯ ıs ɐʇnɯ ıʇod ɐʇuıoʌ ıɐ ɐɔɐp
____

Cafeaua este o bautura magica.
O multime de copii au aparut pe lume numai dupa expresia: "Iesi la o cafea?"
____

Românul care a făcut înconjurul lumii în 80 de zile dezvăluie: Mi-a luat 72 de zile să ies din ţară. ( TNR )
____

- Despre cafeaua amara se spune ca o beau oamenii inteligenti, eu folosesc chiar si 3 pliculete de zahar!
____

Van Damme a facut spagatul intre doua tiruri aflate in miscare cu spatele. Mircea Badea, daca vrea sa fie mai bun, trebuie sa il faca intre doua avioane aflate in zbor.
____

Steven Seagal a adoptat un maidanez din Bucureşti. Când căţelul a aflat că asta înseamnă că trebuie să se şi uite la filmele noului său stăpân, a ales totuşi varianta mai blândă, eutanasierea.
____

- Cum sunt, draga, noii tai vecini?
- Draga, sunt tare de treaba.
- Pacat! Atunci hai sa vorbim de altceva
____

Pițurcă ezită în a-l folosi pe Chiricheș: "Fiind stâlpul apărării, risc să mi-l impoziteze Ponta"
____

La pauza, Piţurcă şi-a criticat dur elevii: "Jucaţi exact ca mine când eram tânăr!"
____

Dacă mai dadeau două autogoluri, intram şi noi în prelungiri.
____

Piţurcă a incercat să-şi motiveze elevii: le-a aratat poarta grecilor şi le-a spus să-şi imagineze că e Mădălina Pamfile.
____

Pe ce canal televizat a jucat Romania, caci pe Antena a jucat doar Grecia!!!
____

Meciul a fost transmis pe Antena 1, aşa că Piţurcă nu şi-a facut griji: în caz de înfrângere, vinovat va fi Băsescu.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...