luni, 25 noiembrie 2013

Zambete - 25 Noiembrie 2013

Tine-te departe de ciocolata! Hainele iti intra la apa din cauza ei.
____

- Bun lucru e si schizofrenia. Macar pot sa-mi trimit SMS-uri.
____

Trebuie sa facem sport pentru ca sa fim niste morti frumosi, cu muschi.
____

I: Cum se fac ouale vinete?
R: Cu garoul.
____

Mica publicitate: Cautam ospatari, barmani, picolite, muzicieni pentru contract vapor lux croaziera ocean. Nu se ofera cazare.
____

Un copilas se trezeste dimineata si grabit sa nu intarzie la scoala fuge la baie, deschide usa si speriat face un pas inapoi.
In usa un mascul vanjos, 2 m inaltime, 1,5 latime, cu un prosop infasurat la brau....
Copilasul asa speriat si mirat isi ia totusi inima-n dinti si intreaba :
- Tu, tu... tu esti noul baby sitter?
- Nu, eu sunt noul mother f*cker.
____

Unui nebun i se recomanda la externare sa continue tratamentul prin policlinica. Nitel nedumerit, omu' intreaba:
- Apoi eu ma duc, da' ce sa iau eu la doctorita mea?
- Nu-i iei nimic, mergi acolo cu biletul de externare, te ia in evidenta si iti da reteta.
- Apoi nu merge asa, ca eu vreau sa-i duc si eu ceva si... ei ce-i place?
- Nu e cazul sa-i iei nimic, dar daca chiar vrei, uite ia-i un buchet de flori.
- Apoi nu e bine ca doar nu mananca flori. Altceva nu se poate? Ceva bun pentru ea ca doar n-o sa ma duc cu mana goala? Ce-i place ei...
- Ia-i o cutie de cafea instant, nah... daca tot insisti.
- Bine.
Pleaca omul, peste ceva timp revine la internare si privind mustrator la cea care ii facuse recomandarea spune:
- Sa stiti ca m-ati sfatuit prost.
- Pai, de ce? Ce s-a intamplat?
- Apoi sa vedeti... plec eu de aici si in drum m-am oprit sa iau borcanul de cafea si am intrat intr-un magazin si unde am vazut eu niste carnati d'aia buni ca pe deget si am stat si m-am gandit eu: "d'apoi doctorita mea cand o sa vina ea obosita de la servici n-ar manca si ea niste carnati d'astia buni?" Si ce sa-i mai iau eu cafea sa se otraveasca, i-am luat o plasa de carnati. M-am dus, am vorbit, mi-a dat reteta si cand sa plec, am pus plasa pe birou. N-a vrut sa-i primeasca si eu am insistat si daca am vazut ca vrea sa-mi dea plasa inapoi, am dat sa plec si...
- Si?
- Si ea a aruncat cu carnatii dupa mine. Da' va dati seama daca ii luam cafea ca... aia imi spargea capul cu borcanul?!
____

- Trebuie sa fiu atenta sa nu raman gravida.
- N-ai spus ca sotul tau e steril?
- Intocmai.
____

Un tip opreste la o prostituata si o intreaba:
- Care e tarifu ?
- 20 de lei o partida de s*x.
- Da' de 50 de lei... ce faci ?
- Fac orice.
- Bine, ia 50 de lei de aici si urca in duba ca am de turnat betoane acasa.
____

Un condamnat isi intoarce lucrurile din celula cu susul in jos strigand din toti rarunchii:
- Am fost jefuit, am fost cu nerusinare furat!
Gardienii sosesc in graba si il intreaba:
- Ce v-a fost furat?
- Planurile de evadare...
____

In ajun de Pasti, copiii au imprastiat prin curte oua colorate in diferite culori: albastre, rosii, verzi...
Cocosul s-a apropiat de oua, le-a privit lung, apoi a spus grav:
- Daaa, va trebui sa am o discutie foarte serioasa cu paunul.
____

- Aseara, nevasta-mea m-a gasit in bar, mi-a luat halba de bere din fata si mi-a trantit-o drept in cap, zbierand la mine ca sunt un nemernic ordinar.
N-am ce sa-i fac, asa e ea... In fiecare an vine sa distruga aniversarea nuntii noastre.
____

La cursul de filozofie:
- Omul care cedeaza cand nu are dreptate este un intelept; Dar omul care cedeaza cand are dreptate este ...
- Casatorit... completa un student
____

Niciodată divorțul nu se produce exclusiv din vina unei singure persoane. În cele mai multe cazuri vina este împărțită 50:50.
Între fosta soție și fosta soacră. via BFPT
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...