joi, 10 iulie 2014

Doza de zambete - 10 Iulie 2014

I: De ce plang bebelusii la nastere?
R: Aceasta este o intrebare capcana, din punct de vedere fiziologic bebelusii nu pot sa nasca.
____

- Tati, spune-mi o poveste! imi zise fiica mea de 5 ani aseara, inainte de culcare.
- Ce poveste sa-ti spun, puisor? am intrebat-o.
- Una cu regi, regine, imparati, cu printi minunati si printese fermecatoare...
- Hmmm... pai... sa vedem... Aha! Gata, am gasit!
- Uraa! striga ea, fericita. Cum se cheama povestea?
- Satra...
____

Mihai Trăistariu, scos din sărite de propria pisică: "Lasă păr peste tot, să îmi facă în ciudă..."
TNR
____

Gest de iubire: Un vasluian și-a lovit soția doar cu o palmă deși avea la îndemnă ditamai târnăcopul.
____

Un preot mergea pe drum si a trecut pe langa o fata de 18 ani.
— Saru' mana, parinte!
— Buna, buna...buna...buna!
Mai merge putin si trece pe langa o femeie de 35 de ani.
— Saru' mana, parinte!
— Buna, buna...
Dupa alta bucata de drum, trece pe langa o baba de 70 de ani.
— Saru' mana, parinte!
— Mergi sanatoasa, Marie!
____

Sotia catre sot:
- M-ai neglijat tot weekendul, ai stat numai pe calculator socotind pe acolo grafice, indici de productie, cifre de afaceri, statistici si procente! Tu iti dai seama cat afecteaza asta relatia noastra?
- Cam 81%...
____

Bula: Am angajat o dansatoare exotica pentru ziua fiului meu !
Sotia mea n-a fost incantata... dar e fiul meu, il iubesc si nu implineste in fiecare zi 4 ani!
____

Bula: Mi-am intrebat un prieten nord-coreean cum e la el in tara si mi-a spus ca n-are termen de cmparatie.
____

Cam asta e diferența: noi jucăm amicale cu Albania, nemții cu Brazilia.
____

Din respect pentru Neymar, colegii săi au decis că dacă el nu joacă, nici ei nu vor juca...
____

Messi stătea de vorba cu Klose.
- Bă frate, diseară avem meci greu cu Olanda. La care Klose răspunde:
- Mie îmi spui, noi avem cu ei duminică.
____

Dupa meci, germanii au mers linistiti in vestiare si au baut cate un 7 UP.
____

Vesti bune pentru depanatorii tv din Brazilia: De acum inainte vor avea de lucru o buna bucata de vreme...
____

Vanzari record la 7up in Germania, acum doua nopti!
____

Brazilia a folosit o echipa Made in China!
____

Se zvoneste ca Brazilienii s-au trezit ieri la 07.01...
____

A aparut deja o inregistrare cu Laura Georgescu de la CNA injurand in portugheza...
____

Între noi fie vorba, până și Cristian Cioacă a avut o apărare mai bună decât Brazilia.
____

Pe ce post a jucat Brazilia? Ca pe tvr a jucat numai Germania...
____

Compania McDonald's a anunțat recent ca M-ul de pe emblema va face referire de acum încolo la Mihai Eminescu, ca semn de recunoştință pentru toți angajații pe care îi aduce în fiecare an.
__________________________________________________________________________________

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bloggeri nu pun nici odata sursa bancurilor/articolelor ?COPYRIGHT, mioritice

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...