vineri, 11 iulie 2014

Doza de zambete - 11 Iulie 2014

Un barbat urat intra in barul local, cu un zambet mare pe fata.
— De ce esti atat de fericit? il intreaba barmanul.
— Ei bine, o sa-ti povestesc, raspunde uratul. Stii, eu locuiesc in apropierea caii ferate. Cand m-am intors acasa noaptea trecuta am observat ca o femeie tanara este legata de sine, ca in filme. Desigur, am mers acolo si am eliberat-o din legaturi si am dus-o la mine acasa. Si ca sa nu mai lungim vorba, am avut parte de ceva deosebit - am facut dragoste toata noaptea, peste tot in casa, cand eu deasupra, cand ea, in toate pozitiile imaginabile!
— Fantastic! exclama barmanul. Esti un norocos. Si era frumoasa ?
— Nu stiu, ca nu i-am gasit capul.
____

Mama lui Bula ii verifica temele. Dar intr-o zi, la matemateca ii gasi o pagina libera:
- Dar n-ai scris nimic pe aceasta pagina.
- Mama, aceasta pagina este pentru calculele din minte!
____

Nu se mai spune "single", ci "persoana independenta emotional".
(funmail2u)
____

Ce e portocaliu si nu face bine la dinti?
- Caramida...
____

Gheorghe il intreaba pe Ion:
- Bai, Ioane, ce ai mai impuscat azi in padure?
- Pai, am impuscat 2 pliznoti.
- Ce ma? Ce sunt aia pliznoti?
- Pai, cand am indreptat pusca spre ei, au strigat:
"Please not! Please not!"
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...