joi, 31 iulie 2014

Doza de zambete - 31 Iulie 2014

Oamenii de știință britanici au inventat un dispozitiv care vă permite să treceți cu ușurință prin pereți. Ei au denumit acest dispozitiv "ușa".
____

Bula: Sunt atât de singur, încât mă urc la volan și-mi lovesc singur mașina de vreo câțiva copaci, să cred că am nevastă!
____

Bula: Mi-am dat seama ca locuiesc intr-un cartier rau famat abia cand mi-am platit chiria la timp iar a doua zi mi-a batut politia la usa sa ma intrebe de unde am banii...
____

Amintirile unora se numesc remuşcări.
____

Profesor: Sper ca, peste ani, când vor ajunge chelneri, elevii mei să se răzbune pe mine și să-mi dea doar note mici.
____

O taranca astepta la "ia-ma nene"(autostop) pe marginea soselei. O masina opreste si o ia sus in caroserie unde mai era si un sicriu gol ce-l ducea soferul unui prieten ce-i murise o ruda. Incepe sa ploua si taranca se baga in sicriu. Pe drum, soferul se mai opreste de cateva ori si mai urca cativa oameni. Incet, capacul sicriului se da la o parte, apare o mana din sicriu si intrebarea:
- Mai ploua, maica ?
Toti au sarit din caroserie si s-a lasat cu maini si picioare rupte!!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...