miercuri, 16 iulie 2014

Doza de zambete - 16 Iulie 2014

Bula: Acum am inteles care-i faza cu Ionii pozitivi si negativi...
Ionii pozitivi sunt cei care dau de baut de ziua lor, iar cei negativi sunt cei care nu dau de baut...
____

- Sunteti ruda cu doctorul Popescu?
- Da, dar mai indepartata.
- Cat de indepartata?
- Pai… imi e frate.
- Si spuneti ca va e ruda indepartata?
- Da, intre noi mai sunt 11 frati…
____

- Cum ii merge noului tau fratior, Bula? intreaba invatatoarea.
- Lui ii merge foarte bine, dar ma tem ca mama are de gand sa-l vanda.
- Cum asa?
- Pai, in fiecare zi il cantareste.
____

- Si zici ca ai prins un crap de peste 11 kilograme, fara exagerare?
- Fara.
- Si cu exagerare?
- Nu stiu, ca nu l-am cantarit…
____

- Mamă, ce este ăla un avort?
- Întreabă-l pe fratele tău.
- Dar eu nu am un frate…
- Acum pricepi?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...