vineri, 4 iulie 2014

Doza de zambete - 4 Iulie 2014

Sfatul unui tata catre fiul sau: “Fa-ti prieteni pe unde mergi, dar nu uita… cel mai bun prieten eu iti sunt!”
____

Bula: Cand a murit soacra-mea, nevasta-mea a angajat un cor de bocitoare la capataiul ei. Cat timp a durat drumul pana la cimitir, ele, in frunte cu nevasta-mea, au sustinut un adevarat recital, sau mai bine zis, circ.
Nu ca nu m-am descurcat pana la urma, dar vaicarerile alea ale lor mi-au cam stricat stilul preferat de dans, "Gangnam Style".
____

Sotul se intoarce de la medic si sotia ingrijorata il intreaba:
"Ei, ce ti-a zis medicul?".
El raspunse:
"Incepand de azi, nu mai facem dragoste; mi-a spus sa nu ma ating de grasimi"
____

La testele de cosmonauţi.
- Scrie aici că sunteţi fumător. Pe staţia spaţială nu veţi putea să fumaţi.
- Fumez afară.
____

- Vai, domnisoara, dar ce frumoasa sunteti!
- Din pacate, eu nu pot spune acelasi lucru despre dumneavoastra, domnule!
- Faceti ca mine... mințiți!
____

Mica Unire
Primii care au serbat Mica Unire au fost, ca de obicei, cetăţenii din Palau;
O superstiţie din Dorohoi spune că dacă cineva moare de ziua Micii Uniri, ajunge direct în Schengenul Raiului;
Românii spun că dacă îţi pui o poză cu Cuza sub pernă în noaptea Micii Uniri, visezi cine te va împroprietări cu pământ;
Zeci de mii de parlamentari au participat la festivităţile de la Iaşi, mai multe burţi au fost rănite din cauza aglomeraţiei;
Comisia Europeană atacă unirea din 1859 la Haga: “Nu faceţi voi de capul vostru, mămăligarilor”;
În Vaslui nu a venit nimeni la festivităţi, pentru că a fost interzisă comercializarea băuturilor alcoolice în centru;
În Oltenia, Mica Unire e un termen peiorativ pentru un scurt în buda trenului;
Românii de rit catolic au sarbatorit Mica Unire pe 14 Februarie;
Serbări şi la Ankara! Turcii au serbat momentul în care n-au mai fost nevoiţi să subjuge două Principate, ci unul singur;
Ofertă şoc la Pull&Bear cu ocazia Zilei Unirii: Cocardele tricolore sunt la jumătate de preţ;
Buzoienii ţin doliu pe 24 ianuarie: “De când s-a făcut Unirea Mică, a început lumea să spună că suntem moldoveni”;
Mândrie şi patriotism! Cu ocazia serbării a 155 de ani de la Mica Unire, uzina Atelaj-Centro-Coop Fălticeni a lansat căruţa cu hăţuri pe partea dreaptă, destinată pieţei britanice!;
Dan Şova a negat că în 1859 ar fi avut loc vreo Unire.
via TNR
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...