duminică, 27 iulie 2014

Doza de zambete - 27 Iulie 2014

- Voi, doctorii, sinteti buni de compatimit. Multa lume va injura.
- Da. Asta e. Sincer sa fiu, avem destui dusmani pe lumea asta.
- Adica mai multi decat pe lumea cealalta?
____

Alinuța se duce la bunicul său de ziua lui și-i zice:
- Bunicule, știu că ai Parkinson și tremuri tot timpul, așa că tot ceea ce-ți doresc de ziua ta este să uiți de această boală cumplită.
- Îți mulțumesc mult, scumpa mea! răspunse bunicul, mângâind-o tandru pe creștet.
- Alzheimer fericit, bunicule! continuă ea...
____

Două blonde în parc:
- Fată, văd că eşti gravidă!
- Daaa fată, sunt gravidă.
- Şi al cui e copilul?
- Al meu…
- Nu, fatăăă. Mă refeream cu cine l-ai făcut?
- Păi încă nu m-am decis…
____

"Cu cât cunosc mai mulţi oameni, îmi iubesc tot mai mult câinele!"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...