luni, 21 iulie 2014

Doza de zambete - 21 Iulie 2014

Bula: Se spune că jocurile de noroc îți ruinează viața, dar mie mi-au adus familia mai aproape.
A trebuit să vând casa și ne-am mutat într-o garsonieră.
____

- De ce nu se spală oltenii pe dinţi?
- Pentru că nu le încape săpunul în gură!
____

Un om de afaceri are un accident de masina si vine politistul sa faca proces verbal.
Afaceristul:
- Ce nenorocire!... Mercedesul meu de 60.000 de dolari!
Politistul:
- Lasa, domnule, Mercedesul… Nu vezi ca ai sange pe haine?
Afaceristul:
- Ceeee?!!! Costumul meu Armani!!
Politistul:
- Lasa, domnule, costumul, bucura-te ca esti viu! Nu vezi ca iti lipseste o mana?
Afaceristul:
- Ah… Nu... Nu Rolexu’ meu!
____

Politistul: Si cine e aia intinsa pe parbriz? Nevasta-ta?
Afaceristul: Da, abia ce isi facuse implanturi pe banii mei...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...