miercuri, 2 iulie 2014

Doza de zambete - 2 Iulie 2014

Ambitia - este cind te duci la examen, si stii de nota 2, si cind primesti un 8, te miri de ce nu ai primit 10.
____

O doamna si-a pierdut poseta in agitatia cu cumparaturile. A fost gasita de catre un baietel cinstit care i-a returnat-o.
Uitandu-se in poseta, a observat:
- Hmmm...cand mi-am pierdut poseta aveam o bancnota de 20 dolari. Acum am 20 bancnote de un dolar.
Baietelul a raspuns repede:
- Aveti dreptate doamna. Ultima data cand am gasit poseta unei doamne nu avea maruntis pentru rasplata!
____

Discuţie între două fetiţe:
- Îl ştii pe Vlad din a 8-a?
- Da, tipul ala drăguţ!
- M-a lovit peste f*nd mai devreme şi mi-a făcut cu ochiul în timp ce scotea limba la mine!
- Ooo, ce drăguţ!
- Dar pe Ionel „singuraticul“ de la cealaltă clasă îl cunoşti?
- Oh, mamă, ce urât este!
- Mi-a dat o scrisoare de dragoste şi un trandafir, zilele trecute!
- Pff, ce obsedat!
____

Un tip, rupt de beat, iese dintr-un bar. Se duce in parcare si incepe sa pipaie masinile pe plafon. Un sofer il vede si-l intreaba:
- Ce faci, frate, ce cauti?
- Imi caut masina, zise betivul, clatinandu-se pe picioare!
- Pai, si de ce le pipai pe plafon, ce nu sunt toate la fel?
- Ntz! A mea are girofar.
____

Bulina:
- Am vazut undeva, pe internet, dimensiunile taliei ideale. Am masurat-o pe a mea si am gasit la ei cateva erori grave...
____

- Cum se numeşte la cimitir, locul ăla unde stă paznicul?
- Colțul viu...
____

Daca fetele ar incepe sa nu se mai machieze si ar purta numai haine confortabile, baietii nu ar avea incotro, decat sa se indragosteasca de frumusetea naturala.
____

Bula: N-am înţeles în ce domeniu are doctoratul tipul care mi-a adus pizza de la Pizza Hut...
____

Potrivit tradiţiei, copiii se botează la 8 zile, li se taie moţul la un an şi când încep să vorbească, sunt duşi la DNA.
____

- Care e culmea vitezei?
- Un melc operator la Fast-Food!
____

Profesorul îl ascultă pe un elev la limba română:
- Ce poţi să-mi spui despre marii poeţi ai secolului XIX?
- Că toţi sunt morţi, domnule profesor.
____

O şcolăriţă a primit ca temă să scrie o compunere de maximum 250 de cuvinte despre automobil. Ea a scris următoarele:
“Unchiul meu a cumpărat un automobil la mâna a doua. Mergea pe un drum de ţară, când a ajuns la un deal.
Cred că până aici sunt vreo 50 de cuvinte. Celelalte 200 sunt cu ce a spus unchiul meu în timp ce se întorcea acasă pe jos, dar nu sunt potrivite pentru a fi făcute publice.”
____

Sotul catre sotia lui blonda:
- Iubito, de ce trebuie sa inchiriem neaparat un camion de 30 de metri? Mai avem doar o masa si patru scaune de mutat.
- Nu uita de furtun...
____

La zoo, sotul cu sotia...
Sotul zice:
- Vezi acolo, dupa gratii, hipopotanul acela? Si uite-te ce GURA MAARE are...
- Daaa, da, vad - zice sotia.
- Si vezi ca TACE...
____

Sunt unele momente în viaţă în care îţi vine să te apropii de cel de lângă tine, să îl baţi uşor pe un umăr, să îl strângi în braţe şi să îl întrebi:
- Cum reuşeşti să te descurci, aşa, fără creier? E greu?
____

Băieții noștri o să încerce să se simtă ca-n vremurile de aur ale fotbalului românesc. O să dea televizorul pe alb-negru.
____

Nicusor avea o casa frumoasa. Si-a dorit sa completeze mobilierul cu cateva scaune noi si pentru asta a facut un imprumut la banca. Acum are numai niste scaune noi.
____

Sute de tineri absolventi ai clasei a-XII-a din toata tara, s-au reunit pe malul dunarii la Galati si Braila sa ia bacul...
____

Dacă internetul era creat de la începutul lumii, astăzi ştiam şi noi ce statusuri aveau marile personalităţi istorice la messenger, de exemplu:
Ştefan Cel Mare: – “Daţi un buzz când năvălesc turcii” sau “Plecat să zidesc o mânăstire”!
Adolf Hitller: – “Supărat, mi-a venit factura la gaz”
Ultimul status al Printesei Diana: – “Caut şofer cu experienţă”
Ion Creanga: – “La cireşe, BRB”
Ultimul status al lui Nicolae Ceauşescu: – “La un Counter Strike”
Osama Bin Laden: – “Invisible to everyone!”
Ana lui Manole: – “Prin casă”
____

Profesoara :
- ... şi știi, Ilenuta, în compunerea "Cum mi-am petrecut vara" nu era necesar de desenat și pozițiile!
____

- Bula, de ce esti asa speriat?
- Tocmai am iesit de la medic. Mi-a zis ca am colesterolul prea mare si ca trebuie sa renunt la oua!
____

Perle examene:
"Rolul verbelor la imperfect e sa intelegem ca autorul era la inceput si nu scria chiar grozav. Mai tarziu in opera artistica criticii au observat ca totul a devenit perfect, mai ales verbele"
"O secventa temporala este cand omul se uita la ceas. Daca se uita la o harta era o secventa spatiala si daca punea o muzica era o secventa auditiva"
"O expresie moderna cu cuvantul "os" este "i-os". I vine de la internet"
"Rolul cratimei e sa arate mai frumos pe hartie expresia. Daca era sa scriem "sin semne", era prea inghesuit"
"Doua motive literare sunt ca scriitorul e talentat si ca n-are servici, asa ca scrie si vinde romanele."
"Rolul interogatiilor retorice e sa-ti raspunda cineva cand nu stii unele lucruri. Doar ca nu te aude nimeni, intrebarea e doar de design. "
"Elementele de prozodie nu exista, pentru ca ne-ati cerut o poezie, nu o proza. "
"Solicit comisiei sa ia in calcul ca acest subiect este o capcana si sa ii ajute pe elevi sa nu cadem in ea. "
"Straniu- sinonim uschit"
"Laitmotivul operei lui Arghezi este copilaria, cu veselie si jocuri. Jocuri in poienite, ca pe vremea lui, nu online, ca acum. "
"As vrea sa comentez, dar nu stiu ce inseamna talazurile. Consider ca la romana puteam fi lasati cu dictionare si la matematica cu calculator. In alte tari asa e. "
"Propozitie cu expresia os: Cand i-am zis ca imi trebuie mai multi bani de buzunar, tata mi-a spus ca ofticosu roade osu."
"In poezia ''Leoaica tanara iubirea'' autorul vede dragostea asa nelinistita si agitata ca un animal fioros inainte sa se repeada la prada lui"
"Verbele la imperfect sunt imprumutate de poeti de la olteni ca ei spun cu invatai, fusei, mancai. Si au impresia ca sunt mai smecheri daca le scriu in textele lor."
"Nu inteleg de ce avem poezie cand toti copiii au zis ca nu le place poezia. Doar asa ca sa luam note mici"
"Daca as putea sa imi scriu punctul de vedere si sa fiu sincer cu aceste activitati de indrumare a lecturii elevilor as spune ca ele nu au niciun rost pentru ca oricum nu mai citeste nimeni carti. Toti preferam sa ne jucam jocul ala cu pasarile pe telefon (nu pot sa i dau numele ca se considera reclama)"
"Promovarea stilului de viata sanatos este asa ca sa mai faca unii niste bani, dar eu cred ca esti sanatos cand mananci ce iti place. Mai repede ma imbolnavesc cand mananc ceva ce nu-mi place decat o shaorma"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...