marți, 22 iulie 2014

Doza de zambete - 22 Iulie 2014

La un telefon public:
- Domnule, de un sfert de ora stati cu receptorul la ureche si nu vorbiti nimic!
- Ba da, vorbesc cu sotia mea!
____

- Si care este, in concluzie, starea sanatatii mele, doctore?
- Cum sa va spun, as zice ca sa nu va cumparati bunuri casnice cu garantia de doi ani...
____

O conversaţie între două femei in varsta, necasatorite:
- Ieri, mergand pe strada, am vazut un maniac! Am rupt-o la fuga!
- L-ai ajuns?
____

Doctorul îşi întreabă pacienta:
- Ce vârstă aveţi, doamnă?
- Mă îndrept spre 30.
- Din ce direcţie?
____

Un general inspectează plutonul lui Bulă. Ajunge la acesta, îl bate prietenos pe umăr şi zice:
- Cum îţi merge, fiul meu?
La care Bulă radios:
- Ce bine că am dat de tine, tată, mama te caută de ani şi ani...
____

- Care este diferenta intre terorism si democratie?
- Depinde daca SUA ataca sau este cea atacata...
____

Un barbat furios intra intr-un magazin de bijuterii, scoate un ceas de mana din buzunar si-l arunca sub nasul patronului:
- Mi-ati spus ca ceasul asta o sa ma tina o viata!
- Mda, admise patronul, dar pareati destul de bolnav cand l-ati cumparat!
____

- Dupa ce v-am examinat temeinic, ma bucur sa va spun ca am diagnosticul exact: aveti bube rosii pe tot corpul - concluziona ferm, medicul.
____

- Doamna, regret, nu va pot trata, sunt veterinar!
- Stiu, tocmai de aceea am venit - sotul meu imi spune tot timpul ca sunt o vaca, dar eu ma simt ca si cum as avea viata de caine...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...