sâmbătă, 12 iulie 2014

Doza de zambete - 12 Iulie 2014

Priveste marginea stofei si apoi sa o cumperi; priveste mama si apoi insoara-te cu fiica! (Proverb arab)
____

- Tată, îmi cumperi un Samsung S5?
- Cuvântul magic...?!?
- Suzana....
- Suzana??? Cine e Suzana?
- Amanta ta....
- Ok. De care vrei - alb sau negru? Vrei și o husă...???
____

Risipă e atunci când cumperi chestii de care nu are nevoie soţia.
____

Cand controlorul realizeaza ca scotianul nu are bilet, intr-un acces de furie arunca valiza acestuia pe geamul trenului, in raul care curgea la cativa metri mai jos.
- Ucigasule! striga scotianul, mi-ai inecat singurul meu fiu!
____

Legenda spune că Germania încă marchează...
____

E oferta la Lidl, cumperi un tricou cu Brazilia si primesti 7 bonus!
____

Bula: Ca un înfocat fan al Braziliei, îmi este foarte rușine să ies din casă zilele astea... Mai nou, mi-e rușine să ies și prin curte, de când am observat că al meu câine - un Ciobănesc German - când mă vede, nu latră, ci râde în hohote...
____

Anul 1999: Brazilia 4 - 0 Germania;
Anul 2002: Brazilia 2 - 0 Germania;
Anul 2004: Brazilia 1 - 1 Germania;
Anul 2014: Brazilia 1 - 7 Germania;
Concluzia: Nemții își plătesc întotdeauna datoriile...
____

Bula: Am niste vecini manelisti, stapani de caine. Azi l-am auzit latrand:
- Ham... Ham... Ham un baietel...
____

Elev picat la Bac: scopul in viata nu este sa ai 12 clase, este sa ai S-Klasse!
____

Soţia lui Luis Felipe Scolari încearcă să îl trezească, a doua zi după Germania-Brazilia 7-1:
- Luis, trezeşte-te, e 8!
- Ce, au mai dat unul?!
____

Bula: Am vrut sa imi schimb parola in "aparareabraziliei" , dar era prea slaba.
____

Un brazilian: E mai bine sa pierzi Campionatul Mondial decat doua razboaie mondiale...
____

Joachim Low catre Felipe Scolari, dupa semifinala Germania - Brazilia:
"Lasa Felipe, nu mai fi trist..." zise Joachim, agitand in mana un pachet de carti de joc, "Uite, hai sa mergem la vestiare sa facem o septica, sa ne mai destindem."
_______________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...