miercuri, 23 iulie 2014

Doza de zambete - 23 Iulie 2014

- Knock knock!
- Who's there?
- Mike!
- Mike who?
- Maic'ta. Da-mi hainele la spalat!
____

Bula: Aseara stateam confortabil in fotoliu ,urmarind o emisiune culturala (a fost meciul de fotbal Steaua-Rapid), cand din bucatarie aud niste zgomote ingrozitoare : tipete …sticle sparte…Alerg repede-n bucatarie , sa vad ce s-a intamplat si-o vad pe jos pe nevasta-mea avand de jur imprejurul ei borcane sparte ,sticle sparte , faina imprastiata pe jos ,un dulapior rasturnat …ce mai …HAOS TOTAL !!! Ma reped ingrozit inspre nevasta-mea si in sfarsit rasuflu usurat : langa ea era sticla mea de palinca … intacta !!!
____

Bula: Mi-ar plăcea să mănânc din propria mea grădină, dar nu găsesc nicăieri semințe de șuncă de porc.
____

Bula: De cand m-am insurat, sosetele mele sunt ca amprentele, nu mai sunt doua la fel.
____

Un producător ardelean vrea să facă un remake al filmului „Noah”. Acesta se va numi „Noah bine noah”.
(fb.com/blogandac)
____

Bula: Ieri am fost la Louvre. Timp de cinci ore am stat cu gura cascata in salonul nr. 3 unde sunt expuse picturi italiene si am admirat toate frantuzoaicele ce au trecut pe acolo.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...