duminică, 6 iulie 2014

Doza de zambete - 6 Iulie 2014

Umor de clasă, pt. cine ştie şi cunoaşte...
-----
Doctore, mă chinuie îngrozitor coloana. (Constantin Brâncuși)
Posteritatea va crede că am avut un singur ou. (Columb)
Prefer rima îmbrățișata. (Veronica Micle)
Duc o viață regulată; mă culc la șapte, mă scol la șapte. (Albă ca Zăpada)
Femeia model trebuie să fie tânără. (Corneliu Baba)
A fost nuntă cu dar, dar nu cine știe ce! (Zamfira)
N-aveți, cumva, un foc? (Nero)
Și totuși, se învârtește! (Galileo Galilei la un chef)
Suntem rude dar foarte îndepărtate. (Frații Grimm)
Eu sunt o excepție: mi-am făcut carul vara. (Nicolae Grigorescu)
Justiția noastră este bolnavă. (un doctor în drept)
Am fost corigent la zoologie și literatură. (La Fontaine)
Am oscilat între Școala Ardeleană și Școala Militară. (Petru Maior)
Aria cercului se bucură de o celebritate nemeritată. (Giuseppe Verdi)
Noi vrem pământ! (un extraterestru)
Nu intrați în marile complexe cu soția. (Freud)
Am picat la țanc! (Aurel Vlaicu)
Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri. (Mendeleev)
Intr-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la pătrat.(Pitagora)
Când pun mâna pe un roman bun, nu-l las până nu-l termin.(Cleopatra)
Cartea mea de căpătâi este “După douazeci de ani”. (Silviu Brucan)
Mă duc să mă caut. (Fiul rătăcitor)
Aștept Ziua Recunoștinței. (Peneș Curcanul)
Ce mică-i lumea! (Gulliver în țara piticilor)
Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)
Toți oamenii de valoare au zburat din Romania . (Henri Coanda)
De fapt, la țară eu n-am vară, ci un var. (George Toparceanu)
Vrem să ne păstrăm limba și portul. (un constănțean – Radu Mazare)
Ca orice om, am fost și eu la strâmtoare. (Magellan)
Marile cuceriri le-am făcut în moteluri. (Gingis-Han)
Eu stau, tu stai, el stă. (Imnul de stat)
Oștenii mei, astăzi avem exerciții de tragere. (Vlad Țepeș)
Americanii s-au obișnuit cu insula în coastă. (Fidel Castro )
Am ajuns în America pentru că m-a trimis nevasta după cartofi. (Cristofor Columb)
____

Soţia, aflată în delegaţie, îi scrie soţului:
- Dragă, nu există bărbat mai grozav decât tine pe lumea asta! Aseară m-am convins încă o dată!
____

Un cuplu în taxi. La un moment dat bărbatul spune:
- Opriţi, vă rog, la această casă, în capăt...
Femeia:
- Da, da, acolo unde este acea pisică.
Taximetristul:
- Doriţi să opresc la labele din faţă sau la cele din spate?
____

Un tânar de la oras se duse la tara si cumpără de la un satean un magar pentru 100 €. Batrânul îi promise că a doua zi îi va aduce magarul. Totusi, a doua zi, sateanul îi zise tânarului:
- Imi pare rau, fiule, dar am vesti proaste. Magarul tocmai a murit.
- Bine, atunci dati-mi banii inapoi.
- Nu pot, i-am cheltuit deja.
- Nu-i nimic, dati-mi magarul.
- Dar... pentru ce? Ce sa faci cu el?
- Fac o tombola cu el.
- Esti nebun! Cum sa faci o tombola cu un magar mort?
- Eu nu voi spune nimanui ca este mort, desigur.
O luna mai târziu, bătrânul satean si tânarul se intâlniră din nou.
- Ce s-a-ntâmplat cu magarul?
- L-am dat la tombola. Am vândut 500 de lozuri de 2 € si am cistigat 998 €.
- Si nimeni nu s-a plâns?!!
- Numai câstigatorul tombolei, dar lui i-am dat inapoi cei 2 € ai sai.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...