duminică, 10 august 2014

Doza de zambete - 10 August 2014

Vaporul, inainte de scufundare. Barcile de salvare sunt insuficiente. Nimeni nu are curajul sa sara in ocean. La un moment dat, toti pasagerii sar.
- Cum i-ati convins, capitane?, intreaba un ofiter.
- La nemti le-am spus ca e o comanda, la francezi, ca e o datorie patriotica, la japonezi, ca ajuta potenta, la italieni, ca este interzis sa sara, iar la romani, ca vor primi ceva gratis.
____

Doctorul este chemat noaptea la un pacient.
Plin de recunostinta, pacientul spune:
- Doctore, pretuiesc nespus ca ai venit.
- Nici o grija, domnule, si eu m-am gandit la pretul corespunzator.
____

Un inginer sta la birou si munceste din greu. De el se apropie feciorul si-l intreaba:
- Tata, cum se scrie cifra opt?
- Foarte simplu. Ia infinitul si roteste-l la pi pe doi!
____

Conform statisticilor, 93% dintre bărbaţi, atunci când spală vasele, gândesc: să-mi bag picioarele, mai e şi tigaia!
____

Bula: Lenea mea e ca cifra 8: cand sta pe canapea, e infinita.
____

Bula: Sa fiu cuminte?!! De mic il vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbracat. Cenusareasa venea acasa la 12 noaptea. Pinocchio zicea minciuni. Aladin era hot. Batman mergea cu 320 km la ora. Alba ca zapada locuia cu 7 barbati. Popeye fuma si era tatuat. Pacman alerga intr-o sala intunecata cu muzica electronica mancand pastile care-l agitau. Prea tarziu! Nu e vina mea, este vina copilariei mele.
____

Pe un șantier din România...
- Domnu‘ inginer! Domnu‘ inginer! Mi s-a rupt coada de la lopată!
- Bine mă! Sprijină-te de betonieră...
____

Basescu si Ponta in avion. Basescu arunca pe geamul avionului o bancnota de 100 euro. Ponta intraba:
- De ce-ai aruncat 100 de euro ?
- Ca sa fac un roman fericit !!!
Ponta arunca si el pe geamul avionului 2 bancnote de 100 de euro. Basescu intreaba:
- De ce-ai aruncat 200 de euro ?
- Ca sa fac 2 romani fericiti !!!
Pilotul avionului care a ascultat discutiile celor 2, le zice:
- Ce-ar fi sa va aruncati amandoi din avion, ca sa fie toti romanii fericiti !!!
____

– Tată, tată, cred că e un monstru sub patul meu!
– Bucură-te, fiule! După ce te vei căsători, un monstru va fi ÎN patul tău.
____

De Ziua Internațională a Pisicii, lui Felix Motanul i s-a luat mieunatul.
____

- Antena 3 e aici?
- Da, Antena 3 e aici.
- Va invit sa parasiti imobilul!
____

Anunţ misterios pe internet: Vând televiziune, audienţă bună!
____

Băsescu: Antena 3 e aici?
R: Nu mai e bre', s-au mutat in Rahova!!!
____

Antena 2 și-a schimbat numele în Antena Stars. Antena 1 va rămîne în continuare cunoscută drept ProTV 2
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...