joi, 28 august 2014

Doza de zambete - 28 August 2014

Un candidat aștepta rezultatul votului împreună cu soția lui.
- Uite, am 3 voturi!
- Aha! Știam eu că ai amantă!
____

Sunt si baieti care nu se uita la fundul, sanii, banii sau frumusetea unei femei. Acei baieti se uita la inima femeii. Respect pentru studentii de la medicina!
____

Dupa varsta de 50, primim cele mai mari buchete de roze:
ScleRoze, ArtRoze, OsteopoRoze, NevRoze...
____

Dacă bărbatul îți spune că va repara chiuveta, o va repara. Nu-i nevoie să-i reamintești din 6 în 6 luni!
____

Bula: Sotia mea ardea de nerabdare sa ajunga acasa dupa nunta noastra. Si eu la fel, crezand ca abia asteapta noaptea pasionala la care ma gandeam si eu...
Ea, de fapt, voia sa-si schimbe cat mai repede status-ul pe facebook din "engaged" in "married"...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...