luni, 25 august 2014

Doza de zambete - 25 August 2014

Fata: Ce calculator ai ?
Băiatul: Desktop Dell OptiPlex 9020 MT i7-4770 2x1TB 8GB HD8570 1GB W8Pro. Dar tu ?
Fata: Unul roz...
____

- Cum îl cheamă pe un dentist din Arabia?
- Blend-Ahmed!
____

O pereche discută în japoneză:
- Okita tsa ua ka maji tsu!
Soțul îi răspunde nervos:
- Tokaa anji rooki sakaa nji to!
Ea începe să plîngă și printre suspine îi spune:
- Takato go nogutu, kemi ma tso aa. Anka to nooku sa.
El o strînge în brațe, o sărută și îi spune:
- Katoo na. Asaaki gwa ta ne!
Și tu stai și citești prostiile astea de parcă ai ști japoneza!
____

Un bărbat sună la salvare:
- Soţia mea naşte. Ce trebuie să fac?
- Scuzati, ăsta e primul ei copil?
- Nu, cretinule, ăsta este soţul ei!
____

Se-ntâlnesc doi vechi prieteni. Din vorba-n vorba, unul zice:
- Știi ce? Tocmai m-am însurat. Pentru că m-am săturat de hrană rece, de făcut curat, de spălat rufe, de purtat haine șifonate !
- Hmm... eu doar ce-am divorțat. Exact din aceleași motive.
____

- Eu ieri in padure am strans 3 caldari cu ciuperci pentru mama soacra…
- Dar daca sunt otravitoare ?
- Cum adica "daca" ?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...