luni, 18 august 2014

Doza de zambete - 18 August 2014

- Ce fericire! Ieri am ars 4000 de calorii!
- Si cum ai facut, ai vreo dieta noua?
- Nu, am uitat tava cu pizza ìn cuptor!!
____

Bula, la medicul de familie:
- Domnule doctor! Nu mai pot! Trebuie sa-mi dati vreo 10 zile de concediu medical.
- Dar ce ai?
- Am treaba.
____

La medicul de familie.
- Domnule doctor, oare medicamentele acestea au efecte secundare?
- Da, veti deveni apt de munca!
____

Invatatoarea:
- Bulisor, cum ai reusit ca in ultima saptamana sa nu mai ai nici o greseala de ortografie in temele de casa?
- Asa, ca mama e plecata din localitate!
____

- Nu e nevoie sa imi platiti inainte extractia!, spune dentistul catre pacienta care isi scotocea poseta cu nervozitate.
- Nici nu voiam sa platesc acuma, voiam doar sa imi numar banii inainte sa ma anesteziati!
____

Caz real:
O femeie merge la doctor ca o durea piciorul.
Doctoru:
- Arata-mi si piciorul celalalt.
- Domn doctor, da' pe celalat picior nu m-am spalat.
____

Doi microbi se intalnesc intr-un corp uman.
- Ce faci pe-aici?
- Astept un stranut ca sa ma pot muta.
____

Bulisor:
- Doctore, sunt destul de mare si de puternic ca sa suport crudul adevar. Spuneti-mi drept: oare maine trebuie sa merg iar la scoala?
____

Paznicul cimitirului intră în biroul sefului cu cererea de demisie:
- Ce s-a întâmplat?
- Domnule, este peste puterile mele. Toată ziua merg prin cimitir şi citesc: "Aici zace ..."," Aici se află ..."," Aici doarme ...", " Aici odihneste ...". Singurul care lucreaza sunt eu!
____

Doi tineri casatoriti se plimbau in parc de mana sub cerul instelat. Atrasa de frumusetea cerului, ea il intreaba:
- Iubitule, stii cumva unde este ursa mare?
- Draga mea, este o seara minunata, iar vrei sa vorbim de maica-ta?
____

Un studiu arata ca toti oamenii care duc o viata nasoala, stresanta, cu un regim s*xual nasol, citesc aceste bancuri cu mana pe mouse.
(Acum degeaba iei mana)
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...