duminică, 17 august 2014

Doza de zambete - 17 August 2014

Cea mai raspandita boala de ochi este dragostea la prima vedere.
Din pacate, ea nu aduce venituri in buzunarul oftalmologilor!
____

Bula: Cand am citit mesajul ala de pe telefonul sotiei mele, am crezut ca ea are o aventura cu un alt barbat.
Din fericire, m-am inselat. E inca acelasi...
____

Medicii fac o petrecere. In sfarsit, apare chirurgul.
- Ma bucur ca ai venit! spune medicul sef. Te asteptam sa transezi curcanul!
____

Doctorul ii dicteaza asistentei un diagnostic in latina. Pacientul, usor agitat:
- Spuneti-mi domnule doctor, sufar de vreo boala rara ?
- Da de unde ! Jumatate din cimitir e plin cu cei care au avut boala dumneavoastra !
____

Nu e bine deloc sa sufli în foc daca ai barba.
____

Cartea este o oglindă: dacă se priveşte în ea un măgar, n-are cum să vadă imaginea unui apostol.
____

Când el a sunat-o și a cerut-o de soție, ea a căzut de pe scaun, după care a sărit pe pat câteva minute, apoi a alergat 15 minute prin casă țipând de bucurie, după care a sunat și pe un ton rece i-a spus: ”Am să mă mai gândesc”.
____

Cica a aparut o aplicatie care iti spune cat de destept este cainele tau.
Iata cum cred eu ca functionează: Daca ai cumparat aplicatia, este clar! Cainele tau este mai destept decat tine.
____

I: Care sunt cele mai raspandite si mai agresive rozatoare din lume?
R: Invidia si gelozia.
____

Dacă te simţi un pic singur, uitat sau doar ai nevoie de cineva care să te înveselească, ţine minte: poţi schimba oricând ziua de naştere pe Facebook!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...