vineri, 29 august 2014

Doza de zambete - 29 August 2014

Politistul opreste o masina.
- Ati trecut de 60, de aceea va amendez!
- Cum vine asta, acum si din cauza varstei se dau amenzi?
____

Bula: Ieri i-am povestit fiului meu de 5 ani despre flori si albinute...
El mi-a povestit despre mama sa si unchiul Vasile...
____

De ce s-a despărțit Neil Armstrong de nevastă-sa?
Pentru că avea nevoie de spațiu.
via BFPT
____

Bula: Astăzi am citit în ziar un articol cu titlul "Poliția cauta șofer teribilist". Am ridicat receptorul și am sunat... Nu era un anunț de angajare.
____

Vorbesc două prietene:
- Auzi fato, m-am culcat aseară cu soțul Mariei!
- Aoleu! Și?! Ia zi, cum e?
- E chiar bun la pat, nu știu ce tot se plânge ea!
- Vezi, fato, și eu când îți ziceam că soțul Mariei e mai bun decât al tău la pat, nu mă credeai!!!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...