miercuri, 13 august 2014

Doza de zambete - 13 August 2014

Culmea soferului: sa castigi benzina pe viata si sa ai masina cu motor diesel.
____

- De ce sar scafandrii in apa din barca pe spate?
- Daca ar sari in fata ar cadea in barca!
____

Un barbat are sase copii si e foarte mandru de aceasta realizare. Este atat de mandru de el, incat incepe sa-si strige nevasta "Mama a sase" in ciuda protestelor ei. Intr-o seara, merg la o petrecere. Barbatul vrea sa mearga acasa si vrea sa stie daca si sotia lui e gata de plecare, asa ca striga in gura mare:
- Ce zici, mergem acasa, Mama a sase?
Femeia, iritata de lipsa de discretie a sotului ei, ii raspunde strigand si ea:
- Oricand vrei tu, Tata a patru.
____

Bula: Bunicul meu intotdeauna mi-a spus ca generatia mea se bazeaza prea mult pe tehnologie, asta pana l-am deconectat de la aparate.
____

- Păpușă, dă-mi telefonul tău!
- Dragoste la prima vedere?
- Nu, jaf la drumul mare!
____

Pisica este un fost tigru, trecut prin doua-trei programe de restructurare.
____

O blonda merge la doctor:
Blonda: Domnule doctor, in ultimul timp sunt foarte agitata si nu pot sa dorm noaptea uneori.
Doctorul: O sa va dau o reteta cu somnifer pentru o luna.
Blonda: Oooo, pai nu vreau sa dorm atata!!!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...