marți, 19 august 2014

Doza de zambete - 19 August 2014

Cand te certi cu un prost, asigura-te ca nu face si el acelasi lucru!!!
____

Invatatoarea:
- Bula, daca tu ai 10 mici, si vine cineva si iti ia jumatate din ei, atunci el va avea 5 mici...
- ...si 2 dinti scosi, si o mana rupta...
____

- Am auzit că ai început să înveţi limba latină .
- Am început, dar nu prea merge.
- Cum aşa?
- Încearcă şi dumneata să pronunţi, de pildă, MDCCCIV!
____

- Au afisat rezultatele la bac?
- Da.
- Si, in dreptul tau, ce scria?
- In dreptul meu scria bancul cu viitura...
- Cum asa?
- Vii tura cealalta.
____

In ziua de azi nu se mai spune ca esti somer, se spune "Consultant at Oriflame"...
____

Cainele este cel mai bun prieten al omului!
Dar nici macar cel mai mare dusman al meu n-ar face c*ca pe covor in timp ce se uita fix in ochii mei!
____

Meseriasul
- Cin' ti-a facut, dom'le, lucrarea asta asa proasta? Aici nu-i bine, aici trebuia invers, ce sa mai... e praf, dom'le! Un cretin cel ce ti-a facut asta! Cine a facut-o, domnule ?!?
Clientul: Pai, stiti... tot dv, acum 5 ani!
(fapt real)
____

Un cuvânt poate distruge o relaţie. Mai ales dacă e vorba de parola de Facebook.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...